Mitä teet tänään?

Mie pesen pyykkiä ja pysyttelen kotona.

Avainsanat: pyykinpesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 10:01

pitää jakaa mainokset, käydä koulussa ja treenata

Kysyjän kommentti

Oletpa sinä ahkera tyttö,kun jaat vielä postia opiskelun ohella.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 10:03

Lähden metsään etsimään jotain kerättävää. Samalla tulee hoidettua päivän liikunnat. Joskus iltapäivällä pitää näyttää imuria noille villakoirille jotka nurkissa lymyävät. Illalla pelkkää oleilua vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:05

Heräsin klo paikallista aikaa klo 6.19 Reykjavikissa. Auroreissun paikallisen valokuvaajakaverini kanssa ikuiselle jäälle ja laguunille aion ajella kuvia nappailemaan. Perjantaina tämä reissaaminen loppuu, ja aamulla Iceland Air lennättää Helsinkiin ja sieltä lauantaina jatkan Volvolla Seinäjoelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 10:07

Kudon sukan valmiiksi, sitten ehkä aloitan pikkuruisen neuletakin teon. Se mitä minun pitäisi oikeasti tehdä tänään, niin se olisi: ajaa nurmikko!

Lisätty: 26.08.2009 - 10:09

Kappas vaan, lähtipä nopeasti peräpääongelmainen anonyymi kysymyksineen sivulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:11

nyt on mööpeleitä uusittu ja alan siivooman , miten näkyykin pöly hyvin nyt uuden rinnalla ..ruokailuryhmän tuolin istuimet käsittelen teflon jutskalla , on helppo kangaspäälliset istuimesta siivota jos jotain pillaantuu...sekä huonekaluvahan laitan muihin osiin, kirjahyllyn sareenausta turhista krääsistä siivoan ja kiilotan huonekaluvahalla myöskin , viitriinit pölyistä, sekä muutkin paikat..jotta siivouspäiväksi menee, eikä sekään haittaa lupasivat lounaissuomeen sadettakin, jotta tulee senkin puoleen kiva siivouspäivä.. :).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:11

Hauskaa päivää kaikille! ^^

Tänään käväsin ruoka-kaupassa, sitten varmaan vähän teen kotitöitä ja saatan piipahtaa kaupingilla huvin vuoksi. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:21

Oli tuossa vähän auton pesua ja nyt pitäis lähteä hautajaisiin ja sitten illalla mökkityömaalle että silleen menee tämä päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:15

Olen yritäänyt tässä lähteä perunannostoon, mutta kun talikko on mökissä sisällä, eikä avaimia tahtonut löytyä mistään. Eivät olleet omalla paikallaan, vaan pihapöydällä. Auto ei lähtenyt käyntiin, akku oli taas tyhjentynyt, korjaajakaan ei löytänyt vikaa, siis lataan kirjaimellisesti akkua. Sillä välin ehdin jo tiskatakin, ja kohta pesen harvennusporkkanoita, ja syön niitä lounaaksi. Sitten on varmaan akkukin jo niin lataantunut, että pääsen porkkanamaalle ja poiskin vielä sieltä. Mutta ei paniikkia, ne työt tulee tehtyä, mitkä keretään, ollaanhan Hämeessä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:40

Sairastan kotona... -____-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:44

Laskujen maksua, eemelien lukua, parin kaavakkeen täyttöä ja lähettelyä eteenpäin, yms. netillä hoidettavaa juttua. Fyysiset ponnistelut: nurmikon leikkaus ja tennispeli.
Ei vaan tytöt ja poijat........ Nyt mun täytyy men bisnes juttuja tekeen, ne ävääritkin ku pitää hoitaa. Kirjuuttelen sit myöhemmin lisää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:47

Ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:14

Piirakkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:14

Kirpparilla hengailin aamupäivän ja sitten kävin ruokakaupassa ja koiran kanssa pidemmällä lenkillä.Luvassa vielä pyykinpesua,ruuanlaittoa ja koiran kanssa ulkoilua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:30

Olin kokeissa aamusta ja nyt
oon muuten vain miettinyt elämän menoa
jos huominen olisi parempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:23

Olin ulkona 8.15-21.05 välisen ajan ja nyt kyllä väsyttää.
Urheilua, polkupyöräilyä ja tyttären kanssa sorsien syöttämistä.
Huomenna menen syömään joko ravintola Lokin seisovaanpöytään uunimakkaraa tai ehkä kuitenkin kiinalaiseen halvemmalla sitä perinteistä heidän ruokaa. Sen jälkeen varmaan kiekkogolfia kierros tai pari säävarauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:22

Eilen läksin työkeikalle..ja tänään tulin vasta iltapäivällä koti..Lepäilin vähän ja tässä napsutellut..