Millainen marja on superkarviainen?

Onko se samanlainen kuin superpallo koostumukseltaan ja maultaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 11:18

Kiwi hedelmä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 10:04

Tiedä sitten mitä haet, mutta jos koosta pitää vertailla, niin punaiset ovat pieniä ja makeita kun taas vihreät ovat huomattavasti isompia eivätkä maistu niin makealta. Ovat mehukkaampiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:13

ei ne varmaankaan superpallon makuisia ole, eikä koostumuskaan sinepäinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 10:14

Johan sen nimikin sanoo. Se on super. Iso ja maukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:18

Oletko mennyt syömään superpallon ?! Voi sinua anonyymi, olisit ensin kysynyt Napsusta, saako superpallon syödä ! Sitten kysymykseesi: superkarviainen on eritttttäin iso karviainen, sellaisia kasvaa karviaispuskissa, joille on annettu todella hyvää lannoitetta. En ole sellaisia vielä nähnyt, mutta aika isoja ovat nuo tavallisetkin karviaiset tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:49

Karvisen makupala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:14

Isompi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:16

Sehän on sklapu ele sklaaperin-marja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:52

Tokkopa sellaista on edes olemassa...