Oikein hyvää huomenta napsulaiset.Pidän nyt sitten paussia anonyymin ihmettelemissä kysymystulvissani.Kyselkää te,minä vastailen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 10:13

Huomenta, huomenta. Älä välitä noista anonyymeistä ja niiden sanomisista. Senkun kyselet edelleen. Selkeisiin kysymyksiin on niin helppo vastata, ja niitä sinulla on. Olisipas kaikki kysymykset yhtä selkeitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 04:20

Huomenta vaan.
Vedä rauhassa henkeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 06:31

Se on oikein piristävää ollut kun olet kysellyt, älä välitä anonyymistä mitään, katellinen kun itse ei kysymyksiä osaa niin paljon tehdä, jatka samaan malliin vaan.

Lisätty: 26.08.2009 - 07:30

Kyllä on vaikeaa varmasti sellaisella ihmisellä joka sitäkin kadehtii jos joku paljon kyselee. Taitaa pienissä ympyröissä yksinään vaan pyöriä anonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 07:12

Huomenta. Johan minä eilin kerroin mielipiteeni mutta liika ei ole pahasta kuin selkäsaunassa.
Jatka ihmeessä kyselyäsi. Ken ei kestä olkoon sitten kestämättä toisten intoa olla täällä. Täällä on sana vapaa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:22

Älä hyvä Ramona lopeta kyselyjä yhden tyhmän anonyymin vuoksi.Kysyit hyviä kysymyksä,mihin minunkin oli helppo vastailla ei,kun kysymyksä putkeen vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:40

Ei tarvitse toppuutella. On kiva aamuisin herätä ja vastailla öisiin kysymyksiisi. En ole ihan kaikkiin vastannut, mutta suurimpaan osaan kyllä. On taitoa myös osata kysyä. Välillä sitä on itsekin ihan H.Moilasena, kun ei tule kysymyksen kysymystä mieleen, joten kysele sinä vaan. Hyviä kysymyksiähän nuo ovat olleet, ei mitään levyraatia tai linkkiviidakkoa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:52

Huomenta =) Älä ihmeessä lopeta kysymysten tekoa ! Täällä on ennenkin anonyymit kylväneet negatiivista ilmapiiriä, aina niistä on selvitty. Ei kannata välittää, anna paukuttaa vaan.
Kateellisena olen miettinty, että mistä noita kysymyksiä oikein tulee =))
Itsellä kun on välillä menossa sellainen pitemmänpuoleinen luova tauko, ei keksi mitään kysyttävää.
Hyviä kysymyksiä siulla, joten anna palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:04

huomenta! eiku kysele sinä vaan, ku sulla on hyviä kysymyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:25

huomenta.. älä sinä lopeta , teet hyviä kyssäreitä, kysele vain ja ANONYYMI vois kans ottaa nimmimerkinsä läyttöön , kun sellainen sinulla on sano suoraan, jos ihmettelet .. ei sinuu ketään täällä syö, eikä lyö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:25

Hyvää huomenta! Vedät vähän aikaa rauhassa henkeä ja sitten taas uudestaan kysymyksiä värkkäämään. Anonyymit pysykööt lestissään. Mukavaa päivänjatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:52

Kysele,ettet tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:16

huomenta vain siullekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:05

Iltapäivää Ramona,älä nyt yhtä ääliö-anonyymiä kavahda.Minäkin tykkäsin sun kyssäriripulista,kun itsellä polla jotenkin niin tyhjä ettei keksi edes kysyttävää,saati vastattavaa.Tieltä sinä et varmasti koskaan eksy :-D!