Katsotko salkkareita?

Mie seuraan niitä joskus.

Avainsanat: sarja salkkarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 21:05

Kyllä katson aina,kun oon kotona.

Kysyjän kommentti

Kyllä minäkin salkkareita katson,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 19:59

Eipä ole tullut seurattua, ei ole meidän makuumme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 20:18

Joskus silloin tällöin kun sattuu telkun äärellä olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:31

Enpä ole seurannut - mutta varmaankin on suosittu kun iltapäivälehdet uhraavat palstamillimetrejä jossa pohditaan/paljastetaan roolihahmojen kohtaloita.

Vähän "köykäinen" sarja minun makuuni ehkpä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 20:33

En katso. En ole koskaan tykännyt ko. sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:53

Ihan yhtä vähän, kuin Kauniita ja rohkeita. Elikä en katso ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 20:59

Kyllä katson, tänään tosin meinasi unohtua, mutta onneksi olin laittanut tallennukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:08

Silloin joskus kattoin kun alkovatten, mut en enää 'jaksa', mun mielest joteskin nykyään niin väkisin tehdyn olost... tiiä sitten....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:20

kyllä katson. tänään piti nauhalle pistää kun seurasin bb:tä netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:46

En häpee tunnustaa,että katselen.Katselen myös ajankohtais-ohjelmia ja dokumenttejä.Riippuu fiiliksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:50

En katso kun satunnaisesti eli jos ei ole mitään muuta tekimistä just sillä hetkellä.
Eilen ja tänään katsoin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:14

Kyllä vaan aina jos satun olemaan tölsyn lähettyvillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 23:47

katson

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 23:55

En katso eikä ole käsitystä koko sarjasta.Jotain mieltä vavisuttavaa siellä ilmeisesti on kun lööpeissä on kissankorkusin kirjaimin.Ei mitään käsitystä miksi.En ehdi yleensä siihen aikaan tv:n ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:41

En todellakaan katso. En tiedä tyhmempää sarjaa ja näyttelijöitä tv:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:06

En edelleenkään.
Huonot näyttelijät sekä ilmeisesti melko köyhä juoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:18

Katson. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:36

talvella enimäkseen,mutta näin kesällä harvemmin tulee seurattua salkkareitakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:32

Minusta näyttelijät eivät osaa näytellä rooleissaan uskottavasti. Kaikenlainen teennäisyys oikein huuta läpi heidän roolityössään. Ei nyt aivan jokaisella, mutta riittävän monella. Salkkareista tulee halvan sarjan maku. Juonikaan ei kiinnosta, sekoillaan ilmeisesti Kauniiden ja Rohkeiden tapaan ihan kenen kanssa vaan. Suljen television, jos muuta ei tule kuin Salkkareita. Ja yleensä ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:47

Kyllä katson. eilen jäi hyvään kohtaan. jos en ole kotona niin sitten tallennetaan. ja katsotaan myöhemmin se jakso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:43

Joskus saatan hetken seurata, kun poikani katsoo sen joka ilta.