Kuka voisi kertoa...

...laulajan ja kappaleen nimen. Siinä suomalainen mies laulaa kun hän oli Peku ja mä olivat menneet ravintolaan. Kuinkas sattuikaan toinen ihastui vaaleaan naiseen joka vei kotiinsa, mut hirvee juttu jopussa kun näki yöpöydällä sormuksen ja samalla ovikello soi, juoksi sitten housut nilkoissa niin pitkään jne.

Lisätty: 25.08.2009 - 18:26

Kiitoksia paljon onttopohjaoy, Mariaana ja PateT. Sosi karmea loppu. Veljeni Ruotsista kyseli minulta jos tietäisin niin laittaisin hänelle linkin juutuuben kautta. Saattaa monella mieshenkilöllä olla kokemuksia noin hirveästä asiasta, mitä lopussa tapahtui, ihan karvat nousi pystyyn.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 17:55

lauantai-iltana ravintolaan
oli tarkoitus lähteä juhlimaan
ottaa muutama olut vaan
ja tulla kotiin nukkumaan
ensin meitä oli vaan Peku ja mä
sitten siihen tuli pari tyttöä
Peku tunsi ne, mutta minä en
niinpä tilasin yhden oluen

toiseen tytöistä tutustuin,
mutta siihen vaaleaan ihastuin
ja loppuillasta sanoin: "hei,
meille vai teille, kultasein?"
hän vastasi minulle silmillään:
"juodaan nää ja lähdetään"
annoin ovimiehelle vitosen
koska olin niin iloinen

Mamba - Lauantai-ilta

Lisätty: 25.08.2009 - 18:03

PateT, Me jätettiin sinulle se loppuhekuman kerronta! Jaloa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 17:56

Minusta se on Mamban kappale jonka nimeä en just nyt muista. Tero Vaara on laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:59

Loistavaa työtä OPOY ja Mariaana52,mun piti just vastata samoin,mut kaverit ehti ensteks,niinhän siinä hirveässä tragediassa tapahtui,kuten OPOY jutun alkua kertoo,mutta loppuhuipentumana oli näky yöpöydällä olevasta vihkisormuksesta ja sitten "mä otin ritolat"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:57

Kerrassaan karmaiseva loppu riiuureissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:08

www.youtube.com/watch?v=frlwtwueD44
Tuossa se linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 20:19

Jep Mambaahan sehän se, ei oikein iske kyseinen kappale minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:22

mamba lauantai-ilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:48

Mambahan se.mulla oli vuosia sitten pari mamban lp:täkin.Vieläkin diggaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:53

Mamban biisi, niinkuin täällä on niin HYVIN tiedetty. Mambaa olin viimeksi katsomassa Himoksen iskelmäfestareilla heinäkuussa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:02

Kappale soi radiossa (varsinkin suomi-pop) ihan kyllästymiseen asti joka perhanan päivä ja varmaan yökin. Pohjana vanha vitsi...