Aamuyöllä Ramonalta tulee kysymyksiä "tuutin täydeltä, miten se on mahdollista

Jos saan päivässä 2-3 aikaseksi sekin hyvä saavutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 20:37

Minä herään aina aamu-yöstä.Ei mun tartte miettiiä mitä kysyisi .Ne kysymykset syntyy ihan ittestään mun pääkopassa.Olen äitini mukaan ollut tiedonhaluinen ja alkanut sen kyselyn jo vielä,kun en osannut edes kunnolla puhua.Eli about .50.v sitten.On siinä vanhemmilla ollut kestämistä!Olen muutenkin aina ollut ja olen edelleenkin erittäin vilkas ja sosiaalinen ihminen.Tulen toimeen (melkein)kaikkien kanssa.Osaan myös pitää suuni kiinni ja kuunnella mitä muilla on sanottavaa.Nautin usein hiljaisuudesta sekä yksinolosta.Sitäpaitsi kukaan täällä napsussa EI OLE velvollinen vastaamaan kysymystulviini,mikäli ei itse sitä halua.Sitäpaitsi en roiku täällä24:ää tuntia vrk:ssa.Käyn välillä töissäkin ja harrastan säännöllisesti liikuntaa.Ja minulla on kyllä muuutakin tekemistä.Pidän napsuttelussa parin viikon paussejakin.Sitäpaitsi kysymykseni eikä vastaukseni ole asiattomia eikä ketään loukkaavia.

Lisätty: 25.08.2009 - 20:42

Kiitos Napsulaisille myönteisistä,mieltälämmittävistä vastauksista ,anonyymin ihmetellessä kyselytulvaani,Kiiitos myös napsukavereilleni,joiden kanssa kommunikoimme yksityisten viestien kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 17:47

Se on ollut silloin hereillä. Mites sinä, Anonyymi, olet vielä täällä? Sinunhan piti erota ilkeämielisestä napsusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:02

Hereillä ja tarkkana kui porkkana;haulukkotahtia on tullut kyssäreitä,minen nyt just ehdi vastata,mutta aion tehdä sen,Ramona on ollut aktiivisena ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 18:38

Miksei se olisi mahdollista. Saahan täällä kysyä mihin aikaan vaan. Ja jos ei nukuta niin voi laittaa kysymyksiä vaikka koko yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:56

Jos olisin vaikka yötöissä ja olisi tylsää, niin mikäs olsi sen hauskempaa, kuin keksiä kaikenlaisia kysymyksiä tänne Napsuun. Hyviä kysymyksiä Ramonalla on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:09

Liian kanssa aina pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 19:24

Hyvä se vain että ramona jaksaa kysellä. Öisin muutoin vain muutama jaksaa olla valveilla ja silloin on edes joku joka pitää mielenkiinnon yllä. Itsekin käyn monesti jo aiemmin muihin juttuihin, kun on ollut hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 20:20

Toiset ovat aamuihmisiä toiset yö ja toiset aamuyöihmisiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:24

anonyymi anonyymi voi hertsilei sinua kun askarruttaa taas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 01:48

Tulloo,tulloo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:59

Kysymysripuli niminen tauti.
Ripuli sieltä helpoimmasta päästä, mutta selaaminen pari viikkoa taaksepäin kertoo samat kyssärit - ja vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:02

Huomasin tuon kysymysten tulvan mutta en edes avannut niitä. Liika on aina liikaa.