Tuleeko sinulle näin syksyn koittaessa kotona sisustusvimma?

Eli vaihtuvatko verhot, matot ja muut kodin tekstiilit syksyisempiin?

Avainsanat: syksy sisustaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 16:07

ei sisutusvimma mutta tyjennysvimma.. olen kantanut kirpparille tavaraa innoissani

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 14:45

No, nyt tänä syksynä ajattelin vaihtaa huonekalujen paikkoja. Olen vasta muutaman kuukauden asunut kyseisessä asunnossa eli sisustaminen menee uuden asunnon piikkiin; se on vakio miulla joka kerta kun olen muuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 15:09

Ei syksyisin, mutta kevätauringon paljastaessa koko totuuden sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 15:14

Ei vaan vaatteidenosteluvimma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 15:48

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:42

Mulle tulee samoin kuin arnikalle vaatekaapit tyhjäks ja vaatteet kierrätykseen.Uutta tilalle sitten pikku-hiljaa.Sisustusvimma ei katso vuodenaikaa minun kohdallani.Se voi iskeä milloin tahansa.Ei minun tuloillani kauheesti uusia ostella,mutta siirtelen niitä paikasta toiseen eli eri järjestykseen.Vaihtelu virkistää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:57

Ei ainakaan vielä mitään vimmaa ole ehtinyt syntyä. Kun päivät kylmenevät ja illat pitenevät minulle tulee yleensä neulomisvimma. Mutta nyt on sellainen ongelma, että kaikilla on jo sukkia liikaakin, samoin lapasia. Villapuseroita Suomessa ei tarvita, pipoja on jo riittävästi, samoin kaulaliinoja. Mitä enää voin tehdä ? Olen suunnitellut alkaa tehdä nukeille vaatteita neulomalla, ohuesta langasta. Siinäkin saa aikansa mukavasti kulutettua. Mutta ensin on vielä paljon puutarhahommia tehtävänä, ja ehkä ikkunaremonttiakin, joten en tiedä, ehdinko ollenkaan aloittaa syksyistä neulevimmaani ennenkuin taas lähden pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:04

minusta taas tuntuu että tuo vimma on koko ajan päällä. ongelmana vaan on etten osaa sisustaa, mutta rymsteerausta harrastan ainakin noin 2 kertaa kuukaudessa.
tänään saatiin naapurilta kirjahylly...saas nähä mihin sekin asettuu. verhoja vaihtelen aina kun siltä tuntuu eli aika usein. ja kirppiksiltä tulee verhoja haalittua aikamoiset kasat....
mattoja tahtoisin enempi..ja samaa sarjaa.
periaatteessa sisustus vaihtuu aina jouluksi, muulloin aina on sellaista väriä joka tuntuu omasta mielestäni vaan sillä hetkellä hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 18:12

Ei tule mitään vimmaa, mutta verhoja pitää muuttaa tummemmiksi. Meinaan kun valoja täytyy alkaa pitämään sisällä, niin noista ohuista valkoisista verhoista näkyy kaikki läpi tuonne naapuritalon asuntoihin. Olosuhteiden pakosta on se vimma tultava, että saa ne verhot vaihdetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:35

Ei tule mitään sisustus vimmaa,joku vusi sitten uusimme kaluston.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:57

Ei tule sisustusvimmaa,odottelen siivousvimmaa..mutta kun ei oottamalla tule,on huomenna pakkosiivottava,että perjantaina voi keskittyä ruokien valmistukseen lauantaiksi,kun on tulossa ryhmä ihmisiä viinimaistiaisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:42

Ei ole, mutta tavaraa on kertakaikkiaan pakko saada nyt vähennettyä.
Patinaan on jo osa mennyt ja Arabian H-L A maljakoita on laitettava vaikka nettiin myyntiin jotta tilaa tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:59

on ihanaa uusia kalusteita , uusisoffa ja ruokailuryhmä nyt just ostettu ja vanhat soffat lähtivät eilen , jotta kivasti tuli tilaakin.. toisiin paikkoihin , saunamökin takkahuonetta olen muutanut radikaaliseti ja aina uusi antaa uutta intoa siivota sitten muitakin paikkoja , melkkein joka huoneessa on tapahtunut jotain uudistusta , kissatkin aivan ihmeissään ovat ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:10

Tilasin juuri Avotakan, saa nähdä seuraako siitä jotain.
Maalle olisi hyvä saada pieni, kahdenistuttava sohva vierashuoneeseen, on aika iso huone ja kaipaa jotain lisää. Pieniä sohvia vaan on aika hankala löytää, sen pitäisi olla vielä aika nättikin.
Vilnassa aion katsastaa löytyykö sieltä sopivaa pellavakangasta verhoiksi, siellä kankaiden värit ovat naturell ja tosi ihania kankaita. Pellavaverhot on olosuoneessa ja ovat tosi kauniit mielestäni.