Onko sinun vaikea päättää mitä puet päällesi, kun olet lähdössä johonkin?

Avainsanat: mitä päälle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 09:18

Kyllä. kohta lähdössä lääkäriin ja en ole edes vaatekaappiin vilkaissutkaan. pääasia on että puhdasta pittää olla lähti sitä sitten minne vaan ihmisten ilmoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 09:17

Ei ole , minulla on heti mielessäni mitkä vaatteet laitan kun tiedän jonnekin meneväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:23

ulkona olevan sään mukaiset vaatteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:27

Ei ole
minulla on arki kuteet ja toistakyt t-paitaa mut ne on kaikki mustia ei arkisin ole vaihtelua
lisäksi housut ja takki mitä käytän kun menen juhliin
paitoja vaihtelen tarvittaessa
olen luopunut hameesta kun se tuo
muodot liian hyvin näkyviin
Koreteksit on sitten jos hyppään isännän taakse moottoripyörään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:57

joskus on tosi vaikeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:01

Aikaisemmin oli vaikeaa, mutta nyt näiden kilojen kanssa ei vaatekaapistani voi juuri valita. En halua ostaa uusia, kun edelleenkin uskon painoni putoamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 10:02

Kauppareissulle on melkein ihan sama mitä laittaa, mutta sen harvankerran kun käyn "ihmisten ilmoilla" meneekin sitten jo sormi suuhun ja pyörin vaatekomerossa kuin väkkärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:16

ei muuten, mutta jos paremman sortin juhlaa pukkaa niin silloin ei osoo niikuin päätää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:20

tosi helppoa, sää ja aiotut hommat ratkaisee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 11:26

Kyllä sillon kun lähtee juhliin pistää miettimään,mitä laittaisin pääleni..Muuten ei tarvi paljon mietti muuta..että on sävy sävyyn..kun lähtee hommiin ja kauppareissulle...täänään kin lähden vuorokauden pituselle työkeikalle..piti vähän miettiä mitä laitan päälleni..ja mukaan..tuli laitettua yöpaita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:10

Vaatteita on kyllä paljon.mutta ei ole vaikea päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:33

Saatan kyllä lähtiessäni vielä vaihtaa suunnittelemani asukokonaisuuden toiseksi, mutta sellaista tapahtuu melko harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:53

joskus käy hankalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:41

Kieltämättä joskus on... silloin on kyse jostain kokkareista tai juhlista. Kun menee vaatehuoneeseen, hämmästyy miten paljon siellä on kaikenlaista vaatetta eri tilanteisiin ja sitten alkaakin se valitseminen.....huhhuh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:09

joskus on joskus ei:) riippuu menosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:49

Ei ole vaikeuksia, kun sopivan kokoisia vaatteita on niin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:32

Joskus se on tosivaikeaa,ja sit kuitenkin päädyn just niihin vaatteisiin mistä eniten tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:37

Kieltämättä hankalaa: vaatekaappini sisältö on melko vaatimaton....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:10

Joskus on kristallinkirkkaana pukeutumisratkaisu,joskus arvontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:24

Haluan että vaateissa on hyvä olla, oli kyse sitten juhlasta tai arjesta.Kaapista kun useimmiten valitsee ne mukavimmalta tuntuvat.Pyrin hankkimaan sellaisia ja kun en kykene hankkimaan niitä kaappitolkulla eli en omista paljon turhia vaatteita, valinta on helppo.Tosin meillä on neljä vuodenaikaa, joten helposti ne kaapit täyttyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:28

Vaatteita on erittäin paljon mutta muutamat samat vaatekerrat on koko ajan käytössä.