Huomenta rakkaat napsulaiset. Mitäs puuhaatte tänään?

Itsellä jatkuu mattojen pesu. Vihdoin ja viimein saimme hetekan pihalle ja painepesurin esiin. Eilen aloitimme ja tänään pesemme loput. Aurinko onneksi vielä kuivattaa ja ainakin eilen tuuli sillai sopivasti.

Avainsanat: päivän työt harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 09:26

huomenta kaikille,,
pakkaan matkalaukun joka menee lentokoneen ruumaan ja haen auton huollosta,myin sen ja uusi omistaja hakee sen huomenna,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 08:07

huomenta itsellesi , sekä muillekkin napsulaisille ... tämä päivä onkin vilkas päivä, ensin lähden vesijumpaan nekin taas pitkän kesä tauon jälkeen alkavat se on kivaa, sen jälkeen menen hakemaan yhden tutun kans meille uuta ruokailuryhmää josta olen jo pitkään unelmoinut , hänellä kun on paku, mahtuu ne sinne sitten..vanhan siirto pois ja muutakin muutoksia täällä kotona on tehtävissä , jotta kakkea kivaa tälle päivälle on tiedossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:11

Huomenta! Päivällä töissä, illalla kauppaan, kotihommia, lenkille ja saunaan. Että ihan normaali arkipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:12

Huomenta sinullekin. Minulla on kukkasipuleiden istutus päivä ja siirtelen vähän perennoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:31

Oikein hyvää huometa sinulle Marjaana,meillä on jo eväät tehty ja olemme lähdössä metsään katsomaan mitä se meille haluaa antaa,mielenkiintoinen päivä tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:06

Huomenta =)
Mitäpä tässä kun töihin lähdössä. Ns. konttorivuoro, kotona sit vasta klo 18 jälkeen.
Katsoo sit mitä vielä viitsii puuhastella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:21

mitäs, kohta suihkuun sitten lääkäriin. kotona varmaan jotain siivoilua. ehkä naapurin rouvan remonttia auttelemaan ja illalla jänskätetään bb asukkaita kun astuvat taloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:26

kouluun kohta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:33

Hei
olen taas aamu rutiinin hoitanut
et kaksi töihin ja yhden kouluun
nyt jymähdin tähän koneelle
saapi nähdä mitä tänään saa aikaseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:59

huomenta. ajattelin mennä nyt lenkille, sit kouluun ja illalla treenaan ja luen fysiikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:59

En ole vielä suunnitellut. Yrjö oli taas kylässä joten aloitin aamun siivoten eteisen lattiaa. Ehkä menen ulos ehkä en. Saatan myös jatkaa sukan kutomista tai kenties siivota. Illallahan sen sitten näkee mitä olen saanut tehdyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:38

Päivää ! Lastenhoitohommia tälle päivälle, nukkuu juuri päiväuniaan ja minä syön jäätelöä. Illalla perunannostoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:54

tuotah, täytysi kait tänään ystävä nähdä kahvittelun merkeissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:10

töissä.. vein tavaraa kirpparille.. söin ja hoisin koiranpentuja ja loppu on vapaamuotoista iltaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:25

IP:tä sulle nyt täs vaihees jo, heh... Aamutoimien jälkeen töihin josta jo klo 11 koulutukseen, joka kestii klo 15 ja jotain, 5min kauppareissu sieltä tullessa + työkamut heitin himppeen ja nyt tääl kissat ruokittuna ja rentoutuen (yrittäen) ja Pienin talo preerialla katsellen:)
P.s. ei toi sun hommaskaan tänään miltään lomalta vaikuta, huh :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:46

Iltaa pitänee jo minun sanoa. Kotihommia olen tässä tehnyt. Nyt on pyykit koneessa. Kaupassa tuli käytyä. Jotain ruokaakin olisi väsättävä. Aamupalan jälkeen en ole syönyt mitään. Alkaa olemaan heikko olo. Loppuilta menee telkkarin ääressä ja Napsutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:25

Kävin uimassa kello 08.30 ja koko päivä ulkona, asunnolle palasin vasta hieman ennen puolta yötä ja sorsiakin käytiin syöttämässä vielä pimeän aikaan.