Käytkö parvekkeellasi tupakalla,vai poltatko sisä-tiloissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:28

Parempi kun ei polta ollenkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:30

Kyllä käyn parvekkeella tupakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:32

Onneksi meillä ei kumpikaan polta. Jos polttaisi niin ulos pitäisi mennä ja mahdollisimman kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:44

Meillä kuistilla poltetaan, ei ikinä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:50

Parvekkeella käymme aina tupakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:12

En polta missään. Seinänaapuri polttaa parvekkeellaan ja sen kyllä huomaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:19

Nykyään en polta enään tupakkaa ollenkaan. Ala- sekä yläkerran naapurit kylläkin polttelevat parvekkeillaan, eikä se häiritse minua ollenkaan. Mutta sitähän sopii ihmetellä, että miksi parveketupakointi on niin yleistä?
Jos kerran tupakoi, niin miksei sitten kotona sisätiloissa? Eihän tupakanpoltosta syntynyt haju tai syöpää aiheuttavat kaasut voi olla epämiellyttäviä, puhumattakaan, että ne olisivat vaarallisia. Näinhän tupakoinnin puolestapuhujat väittivät, kun tupakointi julkisissa tiloissa, ravintoloissa yms. kiellettiin, tai oikeastaan silloin kun "tupakkalakia" oltiin laatimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:25

Poltan ainoastaan "piipulla leipää" ja sen uskallan tehdä sisätiloissakin. On puhdas kuonnontuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:08

Meillä ei tupakoi kukaan. Ja jos vieraalla tupakanhimo iskee, niin ulos saa mennä oli sitten kesä tai talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:23

parvekkeella. oon joskus nuorena polttanut sisällä kun asuin yksiössä jossa ei parveketta, mutta enään ei tulisi mieleenkään sisällä savustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:27

en polta koska se maksaa liikaa ja se on paska tapa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:33

polttelen piippua kun on rauhallinen hetki ulkona,enpä ole muistanut käydä vielä piipullisella, luettuani kysymyksen lähden nyt piipulliselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:36

Lopetin tupakoinnin 12v:aana
silloin meni Bostoni aski kolmeen likkaan
sit käry kävi naapurin setä uhkas antaa meidät ilmi vanhemmille
siihen se tyssäs
herran pelko on viisauden alku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:54

Sikarit parvekkeella.Tupakka ei käy.Maalla tupruttelen sikarit ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:57

Terassilla on sitä varten oma jakkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:00

en polta.. ja jos polttaisin, en kyllä sisätiloissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:22

En polta. Jos polttaisin niin ulkona - ei kuitenkaan parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:48

En ole polttanut sisätiloissa vuoden 1977 jälkeen. Nykyisin poltan vai sattumalta jossain seurassa. Tupakka on pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:54

Ulkoterassilla käyn tupakalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:23

Olen "raitis" eli polta tupakkaa. Mikä polttaisin, en tekisi sitä parvekkeella koska silloin siitä joutuisivat myös ulkopuoliset kärsimään. Tupakka on hirveätä .... polttajan vaatteet haisevat jne!!!
Suuri ihmetyksen aihe on se mikseivät tupakoitsijat polta kotonaan sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:11

en missään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:41

Ihmetellä sopii kaikkia tupakoitsijoiden huonoja tapoja. Joskus minäkin ihmettelen ihmisiä, jotka ei tupakoi, mutta muista syistä kuin tupakoimattomuudesta. Mutta poltan parvekkeella minäkin. Miksi savustaa kämppää, kun voi savustaa ulkoilman. Siellä on muitakin myrkkyjä ja saasteita ilmassa, menkööt savut sinne mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:14

Meillä saapi istua ihan pihalla,jos poltteleksii.Itte istuskelen rappusella,jos joskus yösydännä pistän pikkusikariksi,siitä on kiva katsella taivasta ja mietiskellä syntejä syviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:23

Omapa on asiani jos joskus opettelen tuon taidon.