Karrostaloasuks:Noudatatko järjestys-sääntöjä?

Itse rikon niitä ainoastaan siltä osin,että käyn usein suihkussa ennen seitsemää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 06:59

silloin kun asuimme kerrostalos, niin samoin tein minäkin, joskus , mutta pyrin kyllä pesuni suorittamaan illalla, joskus vaan oli pakko käydä aamullakin suihkussa ja aamupesulla ennen työhön lähtöä...mutta kerrostalossa on aina ääniä, jotka vain on kestettävä....jotka siis ovat normaalin elämisen ääniä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 08:26

Kyllä noudatan. Ja niin tekevät naapurimmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:40

Kutakuinkin noudatan,yllä joudun käymään vessassa,sen kyllä vedän,en jätä pissiä pönttöön haisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:20

Meillä ei ole ollenkaan järjestysääntöjä, mutta siitä huolimatta kaikki toimii loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:55

Noudatin ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:28

juu suurinpiirtein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:33

Pakkohan niitä on noudattaa jos haluaa jatkossakin pitää katon pään päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:17

Suihkussa on ihmisen saatava käydä silloin kun tarvitsee,asun kaksikerrospuutalossa,jossa kuuluu kyllä kaikki elämän äänet,varsinkin yläkertaan mennessä kuin norsulauma marssisis.Sopeutua täytyy,vaikka joskus alakertalaisena jurppii puukkareilla talsivat ihmiset :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:19

Aina ja tytärkin lähes aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:53

Kyllä se pitkäaikaisena hallituksen puheenjohtajana on käyttäydyttävä esimerkillisesti. Ja noudattaisin muutenkin, sillä kaikki säännöt ei ole rikottavaksi.