Mitä teet,jos satut joskus olemaan "siipi maassa"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:06

soitan ystäville , tai läheisille niiden kanssa hetki turanoidessa tulee pakostakin hyvälle tuulelle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:31

Käyn pizzalla :)
Tai kuuntelen musiikkia tai nukun tai käyn lenkillä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:38

Istun kivellä tai olen metsässä ja itken yksin. Poden silloin myös täydellistä nolla-oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:50

Minä syön suruuni ja murheeseeni, yleensä kaikkea makeaa mitä huushollista vaan löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:29

Pyrin parantamaan olotilaani ajattelemalla vanhaa viisautta:

"Eiliseen, menneeseen en voi enää vaikuttaa ja huomisesta, tulevaisuudesta en tiedä - eletään siis tätä päivää!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:46

en ole koskaan "siipi maassa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:52

Olen ja möllötän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:56

Näen ystäviä,syln jhotain hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:29

Lähden metsään kävelemään (tosin kävelen siellä muutenkin). Lukeminen myös helpottaa oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:33

olen vain yksikseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:46

Odotan, että se menee ohi. Mikäli mahdollista, kerron jollekin tuntemuksistani. Yleensä puhuminen auttaa. Mutta harvoin olen siipi maassa, yleensä olen hyväntuulinen. Olen myös kokeillut laulamista, sillä on terapeuttinen merkitys monessakin tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:35

Harvemmin,mutta yritän puhua ystävälle,vähän aikaa sitten oli olo,jolloin mulla oli iso ikävä kaikkia edesmenneitä,mun vanhuksia,lemmikkejä,kävin naapuriystävän luona helpottamassa "tuskaa"=purkamassa mieltäni,joka auttoi,lähdin uutena ihmisenä omaan kotiin.Puhuminen auttaa aina.