Pian on syksy.Mitä pidät siitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 08:17

Kivaa kun illat pimenee ja saa taas poltella kynttilöitä. Myös kuulaat, viileät syysaamut ovat kivoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 06:01

Kivaa aikaa kun loppuu kaiken näköiset herhiläiset ja etenkin itikat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:12

on omalla ihanalla tavallaan kaunista aikaa , ruska kaikkineen väreineen on mahtavaa, mutta stten pahapuoli on mustat ukkosen ja sateen sattumat tuulen viimaset päivät , joista en niinkään välitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:41

Olen aina rakastanut syksyä, pienellä varauksella ilmojen suhteen. Kuiva, aurinkoinen syksy on paras. Juuri suunnittelen ruskavaellusta Lappiin ja lähden syyskuun alkupuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:41

Ainut mitä voisin sanoa tulevasta syksystä ja varsinkin talvesta on: AAARRRGGGHHHH!!! En tykkää siis en yhtään. Vesi, räntä, kylmä, tuuli, puut ilman lehtiä, lumi.. yksinkertaisesti, YÖK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:47

Ihan mukava. saa juosta metsässä puolukoiden ja myöhemmin karpaloiden perässä.Sienet ovat
intohimo. Hirvikärpäset,pitkä miinus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:13

Minä en syksystä pidä lainkaan, turha vuodenaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:47

en pidä,mutta tiedän nyt on aika poistua suomesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:51

Värikirjon sammuttua en erikoisen pidä pimeästä ja loskasta. Mutta se lohduttaa että saa ripustaa ja sytytellä lämpimiä valoja joka puolelle sisälle ja ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:04

en pidä yhtään. ainut hyvä on että koripallokausi alkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:57

Syksy on ihan nättiä aikaa kun on ruska, tosin syksy meerkkaa että kesä on ohi ja paljon vielä aikaa seuraavaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:26

Syksy on kypsymisen aikaa, vilja kypsyy pelloilla, marjat metsässä jne. Syksyn värit ovat kauniita luonnossa, kuulaat syyspäivät ovat ihania (jos niitä sattuu tulemaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:15

ruska-aika vielä on ihan ok, mutta marraskuu..;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:25

Satonsa ansiosta pidän syksystä, mutta muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:36

väriloistoltaan kaunis, mutten tykkää ollenkaan ukkosista ja sateista enkä kylmästä ilmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:58

Syksy on, se aika on taas,
saapua vuorostaan.
Linnut on hiljaa,
peltojen viljaa,
kuu katsoo taivaaltaan.

Syksyyn kuuluu luopuminen, hyväksyminen kaiken kauniin loppumisesta, mutta myös sadonkorjuu, omenien kirpeä maku, puolukkakankaat ja sienimetsät. Sateen kastelemat kadut ja sateenvarjon alla käveleminen.

On hetki, jolloin tuuli uinahtaa, on hetki, jolloin tuuli valvoo, onhetki ystävien, on hetki rakkauden, on hetki yksinäisen pienen ihmisen.
Kun ilta sulkee varjot ylle maan, kun lamput asvaltilla kiltää, niin odottaa, vain sydän saa, kun kaikki unelmaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:20

Tää ei tykkää lainkaan,tuntuu niin haikealta,mikään syksyssä ei korvaa kesän suloista lämpöä ja valoisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:41

I Love It, sanoisi Pepe Montana ja miksi en minäkin.
Mukavaa ja rauhallista aikaa kun lomalaiset ovat palanneet töihin ja koulut alkaneet.