Millainen olet luonteeltasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:20

avoin, sosiaallinen ja positiivinen yritän olla tilanteessa kuin tilanteessa, omalla tavallani herkkäkin..avara sydäminen , tempperamenttinen , äkkipikainenkin , puhelias ehkä jopa liikakin, joidenkin mielestä... mitähän vielä .. no tuossa nyt pääpiirteet kait...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 06:02

tuuliviiri ja omituinen höpöttäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:43

Leppoisa sovittelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:16

Äkkipikainen ja ärhäkkä, mutta lepyn nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:18

Rauhallinen, liian kiltti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:49

ajattelen ennenkuin toimin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:50

Juuri sellainen kuin luonneanalyysit sanoo horoskooppimerkistäni. Pieniä poikkeuksia toki löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:04

tosi tempperamenttinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 12:28

Tarkkailija, sovittelija, oikeudenmukainen, määrätietoinen, auttavainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:58

Kiltti,oikeudenmukainen,puolueeton,höpsö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:17

sosiaalinen auttaja, kuuntelija, antelias mutta myös mustasukkaisuutta löytyy ja mutta ketä rakastan, se näkyy ja tuntuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:24

Kuulemma ilkeä ja itsepäinen. Sitä en toki usko. Olen omasta mielestäni määrätietoinen, arka ja ujo, hyvä kuuntelija, huono puhuja, luottavainen (kääntyy aina itseäni vastaan). Ei nyt tule muuta mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:37

avulias, liian kiltti ja hiukka hiljainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:04

Vaikeaa kuvata itse omaa luonnettaan. Jos sanon, että olen avoin, niin joku toinen saattaa sanoa minusta, että ainahan istut hiljaa kun me muut juttelemme. Jos sanon että huolehtiva, niin joku voisi sanoa, että ethän pysty aina huolehtimaan edes itsestäsi. Jos sanon että rehellinen, niin puhunko edes silloin totta. Välillä olen kovinkin ahkera, mutta itsestäni tuntuu, että olen perin laiska. Hyväntuulinen vai ilkeä ja pilkallinen, en tiedä. Luonnevikainen vai umpihullu ? Ottaako kukaan selvää ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:37

Optimistinen,utelias elämään,melkein kaikkiruokainen,liikunnallinen,ihmis-ja eläinrakas,luulisin,toivoisin olevani ihan hyvä tyyppi.