Onko ovesi takana käynyt Jehovan todistajia tai muita lahkolaisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 06:03

Kyllä kävivät ennen,mutta kieltämisen jälkeen ei ole näkynyt vuosiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:29

tuossa kesäkuussa kävi 2.. hyvin käytöksistä nuorta miestä fiksuissa puvunvaatteissa , uskoisin heidän olevan mormooneja , no en kysynyt, ei ollut meillä silloinkaan yhteisiä puheen aiheita ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:33

Minä olen heiltä säästynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:45

Kaupungissa asuessani kerrostalossa niitä lappoi ovelle joskus kiusaksi asti, mutta sitten herkäsin avaamasta ovea heille. Nyt jos tulisi niin äkkiä lähtisivät...en pidä tyrkyttämisestä missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:15

Kyllä heitä kävi ennen mutta kun pyysin ikkunanpesu avuksi niin ei ole sen jälkeen heitä näkynyt, olisin paremmin ehtinyt heitä kuuntelemaan jos olisivat minua auttaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:19

Ei onneksi moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:30

Hyvin harvoin ovat käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:46

Yhteen aikaan niitä yritti kolistella sisälle, aluksi kielsin nätisti, mutta kun se ei auttanut vaan melko perään seuraava pari kävi kolkuttelemassa, niin sitten annoin tulla tuutin täydeltä mitä mielessäni liikkui heidän uskontarjouksistaan. Ei ole sen koommin näkynyt. Kai ne jonkin ruksin johonkin laittoi merkiksi ettei kannata mennä tuon pakanan luo.
En tarkoita sitä etten heitä sietäisi, mutta jos on tarvetta hakea uutta uskoa niin löydän sen varmasti itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:06

ei ainakaan nyt pitkään aikaan ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:06

Kyllä yksi tyyppi on käynyt silloin tällöin. Olen aika vähän kotona, joten minua on suht. vaikea tavoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:58

Valitettavasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:48

Eipä aikoihin, kaupungissa eivät pääse sisälle kerrostalon rappukäytävään eikä niitä maalla ole näkynyt, ei tähän mennessä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:23

Olen sitä mieltä, että kaikkia ihmisä pitää kohdella kunnioittavasti ja ystävällisesti. Vaikka ei asiaa hyväksyisikään, senkin voipi ilmaista tyylikkäästi:) Ystäväpiiriini kuuluu monia Jehovan todistajia ja ihan ovat mukavia, rehellisä ja ahkeria ihmisä. Saunaoluetkin otetaan yhdessä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:17

On käynyt ja muutaman kiellon jälkeen uskoivat, eikä ole sen jälkeen näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:26

Joitain vuosia sitten,mutta ilmeisesti merkanneet listoilleen,että turha paikka,kun ei ole näkynyt aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:36

Vaikea sanoa kun en ole kokoaikaa ovisilmässä kiinni.
Saahan ne siellä takana olla jos ei parempaa tekemistä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:43

Joskus on käynyt. En kyllä yhtään tykkää siitä.Onneksi ei tarvitse edes avata ovea.Näen ikkunasta kuka on tulossa.