Pätkiikö muistisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:30

Ja pahan kerran. Minulla on myös myös valikoiva muisti.
Kadotan joka päivä jotakin, mitä sitten yritän etsiä kissojen ja koirien kanssa - tuloksetta.

Kysyjän kommentti

"Sama vika täälläkin TAAS!Pallo on aina hukassa,mutta tosiaan joka päivä jotakin hukassa.Välillä iskee paniikki,jos en heti löydä jotan tärkeää,kuten esim passi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 04:29

Pidän kalenteria mukanani , kaikkea ei voi muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:54

pätkii vällillä enemmän , välillä vähemmän, mutta en yhtään luota muistiini ..pitää tärkeämmät tapahtumat merkata allakkaan ja puhelimem muistiin...josta sitten tulee hälytys, kun jotain tärkeää pitää muistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:34

Kyllä minulla muisti välillä pätkii, olen monta kertaa seissyt keittiössä ja ihmettelen että mitä minä olinkaan hakemassa, tämän tyyppisiä minulle tapahtuu monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:59

Kyllä se toisinaan pätkii. Onneksi asiat yleensä muistuvat mieleen, kun oikein pinnistelee muistiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:14

sillon tällöin :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 14:02

Joskus, joissain asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:48

Kyllä jonkin verran, mutta se on sitä keskittymiskyvyn puutetta aika ajoin. Onneksi ei mitään oikeata dementiaa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 15:56

..tuota mitä oikein kysyitkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:01

kyllä. jotkut asiat muistan mut tärkeämmät asiat unohtuu. kyllä pätkii ja pahasti aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:49

Elämä on yhtä etsimistä,milloin eilistä päivää,milloin mitäkin unohtunutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:37

Kyllä se pätkii.Onneksi on muistilaput.Joudun turvautumaan niihin,kun ei ole kysymys pelkästään omista asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:47

Joskus jos kysyn porukassa samaa asiaa mitä joku on juuri kysynyt...