Missä on virallisesti koirien uimapaikkoja Hollolassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 09:23

No Gristalli, et kyllä yhtään tarkistanut asiaa vastatessasi, jopa Turusta löytyy kunnan nimeämä koirien umaranta (www.turku.fi/Public/default....odeid=8826 )

Hollolassa ei ole kunnan nimeämiä koirien uittopaikkoja, normaaliin tapaan yleisillä uimarannoilla koirien uittaminen on kielletty (terveysviranomainen) ja niissä kunnissa joissa koirille ei ole erikseen omaa rantaa nimetty yleensä nodatetaan 'nyrkkisääntöä' että koiria voi päästää uimaan noin parisadan metrin päässä siitä mihin virallinen (hoidettu/valvottu) uimaranta loppuu. Tämä tietysti riippuu kanssa vähän siitä millainen ranta on kyseessä.

Tämän yleisen käytännön mukaan voi toimia Hollolassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 07:50

Ei koirille ole virallisia uimapaikkoja.Oma kesämökin ranta on ainoa,missä koira saa uida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2008 - 20:51

joo ei kun aattelin kun hollolan keskussairaalan vieressä on likolampi (pieni) ja monet käyttää laiturin vastapäätä olevalla rannalla (nyrkkisäännön mukaan matka ei tod.ole parisataa metriä...) koiriaan uimassa. kävin sitä katsomassa ja se on hiekkapohja..ja kirkas vesi..eli siitä voi mennä myös ihmisetkin uimaan. mutta kiitos paljon vastauksesta, nyt olen ns yhtä asiaa viisaampi