Oletko koskaan katsonut päin naamaa jotain tuttuasi, etkä kuitankaan näe häntä

Samoin metrossa voi katsoa edessä istuvaa ja ei kuitenkaan tosissaan katso häntä, se ne metrokatse

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:52

olen katsonut, kauan sitten turun messuilla katsoin suoraan silmiin erästä henkilöä, joka käveli minua kohden, olikin oma äitini, mutta olin niin omissa ajatuksissani, et vaikka häntä katsoin en tunnistanut ennenkuin hän otti hiasta kiini ja moikkas... heh olin aika nolona silloin .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:53

Ikävä kyllä,kun ajatus on lähtenyt jonnekkin kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:59

jaa nyt tajusin.. joo taidan olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 22:05

Juu linja-autossa on känyt muutamaan otteeseen noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 22:31

Monta kertaa, johtuu siitä en heti hahmota kuka hän on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:59

Kyllä on tullut ajatuksissaan varmaankin niin tehtyä. En ole aivan varma, kun kukaan ei ole minua silloin herättänyt karuun todellisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 23:22

eiköhän tuota satu aina silloin tällöin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:04

Kyllä sitä joskus tapahtuu. Ja kun vähän aikaa jonkun kanssa höpötellyt, ei kehtaa enää kysyä, että kukas sinä nyt oletkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:38

Etenkin töissä, monesti en ole tunnistanut jotain tuttuani vaikka olen katsonut ja puhunut hänelle. Tosi noloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:47

Kyllä vain ja kun näkee jonkun tutun "eri" ympäristössä kuin pitäis tai jos on työvaatteet esim.univormu päällä,voi sano,etten todellakaan tuntenut kun oli vaatteet päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:23

Joskus oikein tekee mieli katsoa vähän niinkuin ohi.Kyllä jos on oikein ajatuksissaan,niin vastaantulija on vaan joku möhkäle.