Mennessäsi kirjastoon,valtaako sinut hurmio tila ja pitää lainata kamalasti kirjoja samallakertaa?

Minulle käy aina näin,nytkin lainasin yhdeksän kirjaa ja tilasin vielä yhden.

Avainsanat: krjat lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:19

Kyllä!Sitten niitä ei kerkiä kaikkia lukea ja täytyy käydä uusimassa lainat.Onnex lähin kijasto on viiden minuutin kävelymatkan päässä.

Kysyjän kommentti

Mie lainasin viimeeksikin 9 kirjaa,neon kaikki vanhoja teoksia.Niitä voi itse uusia niin ei tarvitse maksaa sakkoja.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:15

ei käy noin (ei ainakaan nykyään),
kun menen kirjastoon, menen hakemaan sieltä jotain tiettyä teosta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:23

ei ole koskaan ollut noin, lainaan vain sen mitä oletan lukevanikin laina-aikana..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:28

En hurmioidu, mutta lainaan kyllä kassit täyteen kun kerran kirjastoon olen päässyt.
Kirjastoon on matkaa 60 km, minulla ei ole ajokorttia eikä täältä peräkylältä kirkonkylään kulje linja-autojakaan. Onneksi kirjastoauto alkaa taas syyskuussa kulkea kolmen viikon välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:32

Tänään lainasin kolme kirjaa ja se on todella paljon huomioon ottaen sen että koulukirjoissakin sitä lukemista riittäisi ihan liiaksikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:48

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:03

ei ku otan vaan yhden

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 22:08

ei, yhden yleensä otan vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 22:28

Ei valtaa hurmio. Yleensä haen tietyn kirjailijan kirjoja. Lisäksi otan jotain "kevyempää" lisäksi. Lainattavien määrä on yleensä kolmesta viiteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:56

Ei nykyään, mutta silloin kun opiskelin aikoinaan automaattistatietojenkäsittelyä ja ohjelmointia lainasin varmaan puolikirjastoa alaan liittyviä kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:01

Ei minullakaan enää nykyään. Koululaisena aikoinaan jouduin anomaan "erivapauden", kun lainasin usein 10 kirjaa kerralla/viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:06

Kyllä noin tuppaa käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:35

Ei iske hurmio. Oikeastaan on vaikeaa löytää jotain lainattavaa, koska menen yleensä hakemaan jotain tiettyä kirjaa ja sitä saa metsästää välillä pitkäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:40

Lainaan kerralla 6-10 kirjaa. Ei niitä välttämättä ehdi kuukaudessa lukemaan, mutta voihan niitä uusia muutaman kerran netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:54

Katson tiedostosta kirjat, teen varauksen ja mielellään vain yksi kirja kerrallaan tai korkeintaan kaksi. Jos ahmii liikaa, tietäähän sen miten käy eli joutuu maksamaan sakkoa.
Ostan tosi paljon kirjoja joten lainaamisen tarve on aika pieni loppujen lopuksi. Yhtä kirjaa olen odottanut aika pitkään, on uutuus ja jono oli pitkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:47

Mulla menee aina pitempään kuin olisin osannut odottaakaan kirjastossa.Yritän vain piipahtaa ja hakea vain jotain tiettyä, mut kyllä siinä aina niin käy että aika unohtuu. Onko se sit se hurmio tai mitä mut viihdyn kirjastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:29

Lainaan kerralla 3-4 kirjaa. Minulla on täällä kirjastossa hyviä ystäviä.Olen ollut sielläkin töissä joskus.He laittavat kännykkääni ilmoituksen jostain kirjasta, jonka he ovat katsoneet minulle sopivaksi. Tietävät tarkalleen minun lukumakuni.