Onko teillä Napsu-kausia?

Iste melkein puoli kesää olin täällä, mutta nyt on alkanut jäädä. Että onko sulla joku tietty kausi jolloin et ole Napsussa pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:11

Minä oon jääny koukkuun tähän napsuun.Eli musta on tullu Napsu-addikti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 17:19

Työmatkoilla ollessa en ole netissä lainkaan tai aniharvoin,muuten fiilingin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:28

Aikalailla on pysynyt tasaisena ja jokapäiväisenä napsutteluni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:08

Ei ehdi joka päivä. Sitten kun on aikaa ninn pitempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 18:14

Ei ole kausittaista, kyllä ainakin joka toinen päivä tulee käytyä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:35

sellaista satunnaista käyttöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:44

Kesällä olen ollut aika paljon napsussa, mutta täytyy myöntää että on viikkoja jolloin olen enemmän täällä napsussa kuin yleensä. Eli on niin sanottuja Napsu kausia. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 19:01

Satunnainen olio näin kesällä, syksyä kohti kiritään. Paitsi kohta alkavalla kesälomallani en ehdi paljoa napsuilemaan vaan toivon mukaan risteilemme pitkin ja poikin Lappia...kuvia sitten pukkaan koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 19:05

Sen harvan kerran kun olen viikonloppuna muualle, jää niiltä päiviltä väliin mutta yritän ottaa kiinni heti kun mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:22

napsu -kausia on minulla joka hetki,jos hetken pois, niin kiiruusti tutkimaan mitäs tänne kuuluupi... eli aina on napsu -kausi tälä tapauksella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:34

Ei nyt varsinaisesti mitään napsukausia,aina,kun on aikaa ja haluja sillon napsuilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:06

no kesällä kun olin amerikassa, niin en kauheesti päässyt täällä käymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:19

poissa kotoolta, poissa napsusta, yleensä, mutta sitten kun juuttuu jonnekkin tylsään hotelliin, niin sittenhän sitä vasta onkin aikaa napsutella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 23:03

Sama tilanne kuin edellä vähäviisaallakin. Jos ei satu olemaan muuta tekemistä ja odottaa vaikka jotain tärkeää puhelua, niin voi kuluttaa aikaansa vaikka täällä. Sama tietysti matkustellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 03:45

Öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:37

Muulloin päivittäin on Napsukausi, mutta nyt edellisellä viikolla jäi monta päivää väliin vieraan takia. Eihän sitä nyt vieraan aikana parane istua Napsussa.