Poltteletko jo usein kynttilöitä, kun elokuun illat alkavat pimetä?

Avainsanat: kynttilät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 15:55

Mökillä palaa muutama tuikku aina kun on hämärää.
Sisällä ja ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 15:55

Eipä ole tullut hirveästi polteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:01

en ole vielä poltellut, mutta suunnitteilla olisi ostaa lyhty parvekkeelle ja muutama tuikkuteline sisälle. kyllä varmasti sitten viimeistään polttelen kun syksysateet saapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 16:08

En polttele vielä kynttilöitä mutta kohdevaloja on joka huoneessa päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:22

Mökillä palaa, mutta lyhdyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 16:47

En ole vielä poltellut kynttilöitä, ehkä myöhemmin syksysyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:00

Itse en polta kynttilöitä, mutta vaimo kylläkin sitäkin enemmän, sekä kynttilöitä, että lyhtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:10

Tuntuu välil et poltan kynttilää molemmist päist:), en oo ihka oikeesti viel poltellu kynttilöit, mut varmaan kahen viikon sisään alkaa nuo tuikut tuikkimaan olkkaris, kun illat viel pimenee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:23

Polttelen kynttilöitä ympäri vuoden,nyt odotan postista pakettia,jossa "Valoviivoja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:40

Rakastan kynttilöitä! <3 Polttelen usein syksy ja talvi iltoina. ^^

Niin tunnelmallisia. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 19:06

Ja täällä oikein mahoton tuikku-immeinen joka polttelee kynttilöitä tosi paljon. Uusi haaste tuo Onnela jonne voi laittaa paljon lyhtyjä ja talveksi koristevalot, jotka tuikkivat ikkunoista jääkukkien läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:37

Polttaisin mielelläni tuikku kynttilöitä,mutta meillä on kissa niin ei oikein voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:07

en.. tosi harvoin on meillä kynttilät palamassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:16

En vielä,mutta kohta niitä on ostettava ja paljon.Ihana fiilis olla kynttilän valossa ja kuunnella jotain rauhottavaa musiikkia.Esim pan-huilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:22

Mökillä on kallion kyljessä enkeli,sen sylissä palaa tuikku usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:43

en uskalla sisällä poltella kynttiloi , kun nuo kaks kattikauhistusta hyppis ja kaatais ne , joten sellaisia patterilla toimia vain joskus käytän.. en uskalla ulkonakaan kynttilöitä poltaa, pelkään ylikaiken tulipaloja , yhdestä selviytyneenä jäi traumat syvälle sisuksiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:09

Rakastan kynttilöitä...Näin pimentyneinä iltoina poltan jokainen ilta kynttilöitä, niin sisällä tuikkuja kuin ulkona terassilla lyhtyjä. Kotona ja mökillä. Takassa ovat myös aivan ihania tunnelman luojia :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:33

Kisulin takia ei kynttilöitä uskalla sisällä polttaa. Mutta tuossa syksyn pimeillä laitan parvekkeen lyhtyyn kynttilän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:56

Polttaisin kynttilöitä ympäri vuoden, jos vain mahdollista. Pärjäisin valon suhteen kotona vaikka pelkillä kynttilöillä.No,ehkä ei aivan, mutta kuvastaa kuinka paljon pidän kynttilöistä.En oikein välitä meidän valoisista kesäöistä sen takia kun kynttilät eivät pääse oikeuksiinsa.Silloin kun poltellaan pelkkiä hyttyskynttilöitä.