Mitä aiot tehdä tänä iltana, kun sääkin näyttää olevan kovin kesäinen?

Avainsanat: mitä teet tänä iltana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 19:21

Olen sisällä koko päivän mutta huomenna aamusta uimaan ja torille.
Tarkoitus olla ulkona aamu 08:sta iltaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 15:56

Ilmaantui duunia, joten pimeään asti taas vaihteeksi pientä askarta.
Sen jälkeen saunaan ja vähän parempi iltapala, sekä lasi viiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:56

Kohta taidan käväistä kirjastossa ja jos löydän jonkun hyvän kirjan, luen sitä illalla. Muuten varmaan istun tietokoneella tai soittelen kitaraa tai jotain muuta sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:05

juuri sain imuroitua, kohta varmasti ruokaa lämmittelemään..wc:n pesu ja pölyjen pyyhintää olisi vielä listalla tälle päivälle. illalla varmastikkin lösähdän telkkaria katselemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 16:07

Tuulinen ja aurinkoinen ja samana toivon pysyvän iltaan asti. Tosin ei se sää nyt vaikuta, sisällä olen ja huilaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:16

Poikani soitti juuri, että on päässyt koulusta ja mennäänkö pelaamaan. Eli karvapallon pelaamiseksi tämäkin ilta menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 16:48

En mitään, on vähän kipeä olo, pitäisi varmaan nauttia tekemäni piirakaqt munavoin kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:26

Mulla on tätsy Torontosta visiitillä ja tänä iltana menemme ulos syömään,eilen illalla tein illallisen kotona,alkupalana graavisiikaa tumman leivän kanssa,paistettua siikaa ja vastanostettuja perunoita,vihersalaattia ja raikasta Alsacen valkoviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:56

Näin ekana päivänä/iltana viikon kesälomaputken jälkeen ohjelmas telkkuu ja mielellään aikasin nukkuu:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:19

päivä meni åbulandias, sit serkkuplikka tuli hakeen mustikkaan, nyt ne perattu ja pakstettu , syöty ja kohta vaaan kontit kohti kahtoa, sekä ootelua , et isäntäkin ehtis töistään kotosalle , nyt on niin raukee olo, et ei jaksa, kuin aikaisin mennä pehkuun...haukotteleekin jo makoisasti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:03

Kävimme kirjastoss ja sitten menimme tervehtimään äitiäni palvelukotiin,nyt vähän napsuilua,sit lukemaan ja nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:07

kävin puntilla ja kaveria ja sen vauvaa katsomassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:26

Napsuilla ja relata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 04:05

Kävin niittämässä viholit viikatteella tarhan nurkalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:31

Istuin ihan vaan kotona Napsun äärellä.