Keräättekö muumi mukeja? ^^

Itselläni on nuuskamuikkunen, mörkö, nipsu, mymmeli ja todella vanha muumimamma. En sinänsä ajatellut kerätä, mutta kun lahjaksi olen saanut niin miksei? :)

Avainsanat: muumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 14:26

En kerää mutta omistan Pikku Myyn ^^
Se on paras kaakao-muki!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 13:12

En voi ymmärtää moista harrastusta? Tiedän henkilöitä jotka niitä keräävät. Mukinhinta on vissiin melkein parikymppiä kappale. Samoja mukeja ilman muumilogoa saa Tarjoustalosta 1 € :n kappale hintaan. Sorry arvostelusta. Sinua ymmärrän kyllä, kun olet ne lahjaksi saanut. Vikahan ei ole sinun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 13:29

En kerää. Keräilen lammasaiheisia mukeja ja muita astioita. Eivät maksa paljoa kun eivät ole merkkijuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:38

En. Olen aikuinen ja pidän niitä aikuisella käyttöönkin tosi lapsekkaina. Onko niistä tehty kopioitakin???

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 13:43

En, on tavallaan niin kalliita, muuten kyllä keräilisin mielelläni, sen verran ihania ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:54

En kerää, mutta silti niitä on meillä 10 kpl. Suurimman osan on pojan kummit ostaneet joulu- ja synttärilahjoina sekä kummilapselleen että minulle. Useimmiten itse käytän Muumimammaa, tuutikkiä tai Hemulia. Pojan suosikit ovat Muumipeikko, Haisuli ja Mörkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:15

En kerää..tyttären tyttö kerää..kun niihin tykästynny..Saa ostettua laivalta edulliseti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:19

en kerää.. meillä on 3 mukia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:58

En varsinaisesti itsekään kerää mutta meillekin lahjoina tms. tullut nopeasti laskettuna ainakin viisi, jos ei enemmänkin.
Onhan ne kauniita, mutta todellakin kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:13

en kerää. kalliitakin vielä ovat. minusta on kiva ostaa yksvärisiä halppismukeja ja koristella ne itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:30

Suosittuja keräilykohteita ovat,olen huomannut.Hurjaa hintaa netissä pyydetään niistä ekoista mukeista,mitä en ymmärrä,mutta makuasioita,nekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:27

Kyseisiä mukeja on muutamia kertynyt vuosien varrella ja pitää myöntää, että kauniita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:46

Niin jos olet ostanut mukin hintaan 15€ ja myyt sen hintaan 500€ niin kyllä se minusta on aika hyvä keräilykohde. Erikoisemmista mukeista on maksettu jopa 1500€/kpl. Kyseessähän on Arabian teema sarjan muki joka maksaa noin 10€ kpl muuten ja vitosen enemmän muumiaiheisella kuvalla. Nämä ns. kausimukit, joita myydään vain muutama kuukausi kesällä ja talvella ovat hyviä sijoituskohteita. Itselläni on pari vanhaa mukia ja toisesta on jo nyt tarjottu 250€ mutta vielä kun odottaa pari vuotta niin pääsee pitkälle matkalle tuolla mukilla... Varsinkin mukit joiden valmistaminen on lopetettu jo vuosia sitten ovat keräilijöiden suosiossa.
Jos omistatte tuon listan alkupään mukeja, käsitelkää niitä silkkihanskoin sillä jokainen on vähintään sadan euron arvoinen.

www.arabia.fi/web/Arabiawww....vineen.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:18

En kerää mitään astioita,silti niitä on kaapit täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:32

En kerää.Olen saanut lahjaksi sinisen,jossa muumi-mamma ja muumi-pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:47

en kerää, mutta minulla on kylläkin teemukina nallepuhista se tikrumuki jossa on kokoa isommallekin tee hetkelle ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:18

En kerää, mutta omistan haisulin..=))