Käytätkö kynsilakkaa kynsissäsi vakituisesti?

Susitko kirkkaita värejä vai vaaleita sävyjä?

Avainsanat: kynnet lakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 11:20

Kyllä, sekä sormien että varpaiden kynnet on aina lakattuina. Yleensä melko vaalealla lakalla.

Kysyjän kommentti

Sinulla on huolitellut kädet,hyvin hoidetut kynnet antavat hyvänkuvan omistajastaan.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 11:24

En tosiaankaan, minulla on viimeksi tainnut olla kynsilakkaa viitisen vuotta sitten, ellei myöhemminkin.
en oikein pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 11:25

Sormissa vakiona kirkas lakka. Joskus hienostelen ja laitan pastellisävyisen lakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:50

Minä käytän aina kynsilakkaa ja kirkkaita värejä sekä kirkkaita huulipunia, minä olen niin värikäs hiuksistani ja kasvoistani että vaaleat sävyt häviää minussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:03

En käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:04

Vain varpaissa ja kirkkaita värejä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:09

käyttäisin mutta työni puolesta en voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:12

Sormien kynsissä harvemmin, mutta varpaissa jatkuvasti. Ja värit ovat yleensä hopea. Joskus vihreä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:42

Lakkaan kirkkailla väreillä <3, kyllä miulla joka kuukausi kerran ainakin on lakattuna kynnet. ^^
Varpaat lakkaan vain kesäisin yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:56

En käytä
minulla on pahe pureskelen kynteni
jos ei muuten niin jännän leffan aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:09

Aina kynnet lakattuian, ei kirkkaita värejä koskaan, sellaista rosaan vivahtavaa.Varpaakynnet lakattuina vain kesäaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:21

Kyllä tarvii myöntää..että tosi harvoin..varpaan kynsiä kyllä kesällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:22

Varpaiden kynnet lakkaan joskus kesäisin ja sormissa on lähes aina joko tummansininen, -violetti tai musta lakka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:19

kyllä, ja pidän huolen, että äitilläkin on :p molempia värejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:16

en käytä ja siihen on syy, en taida osata lakata oikein, lakat leviää ja tahraa aina minun käsittelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:33

Satunnaisesti,sormissa eivät lakat pysy,kun rahojen kanssa pelaa,varpaan kynsiä kasvattelen,kun ovat vaurioituneet,mutta kunhan täysmittaiset,a vot!Sormien kynsissä on paras ranskalainen manikyyri,mutta mun taidoilla vaatii manikyristin käsittelyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:54

Minulla on rakennekynnet,jotka aina itse laitan ja huollan. Yleensä en käytä geelien päällä kynsilakkoja. Myös varpaan kynsissä on geelaukset. Pääsee helpommalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:36

Käytän ajoittain,mutta sekin väritöntä.Työni ja harrastusteni vuoksi ei kannata pitkiä kynsiä kasvattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:49

siis ihan joskus ani harvoin ja juhliin vain silloinkin, väri sen mukaan mikä sopii asuteisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 00:07

En käytä sormen, enkä varpaankynsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 14:16

en käytä aina vain silloin tällöin käytän. ja juhliin lakkaan aina kynteni.