kuinka monta tuntia käytätte täällä kysymyksiin ja vastauksiin päivässä?

Avainsanat: ajankäyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 11:05

Helposti hurahtaa parikin tuntia napsutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 11:06

Eilen/yöllä meni monta tuntia, kun en ole kuukauteen ehtinyt kuin piipahtaa.
Katselin kuitenkin pariakymmentä muuta sivua samalla ja Napsusta vilaisin aina välillä, onko uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:12

Joskus voi mennä useampikin tunti. En kyllä ole kokoaikaa napsussa, vaan teen tietokoneella paljon kaikkea muutakin samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:20

Joinakin päivinä ei tule vilkaistuakaan napsua, joskus voi mennä tuntikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 11:22

Pitäisi ihan laskea nuo käytetyt minuutit. Saattaa hyvinkin tulla isohko luku. Riippuu tietenkin päivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 11:23

Vähän riippuu päivästä onko itseläni paljon kiireitä, kiireettömänä päivänä kuitenkin saattaa hyvinkin vierähtää pari tuntia päivässä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:07

Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi.En yleensäkään yhtäjaksoisesti hengaile täällä vaan piipahtelen useasti päivässä tai hommailen samalla jotain muuta koneella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:07

Paljon tässä tulee aikaa vietettyä silloin kun ei ole muutakaan tekemistä. Mitään määriä en osaa sanoa. Vaihtelee päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:08

15 min / pv keskimäärin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:58

En ole seurannut minulle tulee yleensä
jokin asia mikä keskeyttää
täällä olon sit tuun uudestaan kun pääsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:08

En osaa yhtään sanoa. Joskus kaksi tuntia päivässä, joskus vain 15 minsaa. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:33

Ei mitään tunteja suinkaan, silloin kun vastailen tai kysyn, se tapahtuu nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:22

pari tuntia.. joskus enemmän ja joskus vähemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:19

pari minuuttia kerrallaan ja monta kertaa päivässä. aina kun koneelle tulen "tauolle" niin silloin vilasen napsun ja muutaman muun sivun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:29

Tänään varmaan kymmenen mutta eilen nolla ja sitä edellisenä nolla.
Keskiarvo lienee tunnin paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:01

Vaihtelee, riippuu kysymyksistä. Aina ei viitsi kaikenlaisiin arvailuihin vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:25

lyhkäisiä pätkiä kerralla, joinakin päiviä pätkiä saattaa kertyä aika montakin

ei nyt kuitenkaan tuntitolkulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:39

Hyvinkin vaihtelevasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:55

paljon vietän aikaa täällä, mutta olen myöskin muuallakin netissä, jotta en osaa oikein sanoa miten kauan just napsus.. vaihtelee paljon..