Oletteko käyneet syömässä ABC asemalla?

Olimme eilen muuttamassa poikaani ja kävimme syömässä Kotkan Amiraalissa,yllätyin positiiviseti,söimme noutopöydästä ja ruoka oli oikein hyvää.

Avainsanat: abc asema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 10:42

Olen käynyt ja on ollut todella hyvää ruokaa, mitä kerrankin tilasin kananrintafileen, aurajuustokastikkeessa ranskalaisten kera, johan oli herkkua! nam

Kysyjän kommentti

Minä pidin myös ABC aseman ruoasta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 10:45

Olen käynyt,Mutta kaikkeen näköjään kyllästyy kun usein käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:46

Pari kertaa matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:52

kyllä aika monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:57

Kyllä me joskus täällä Auranlaakson ABC asemalla on käyty syömässä ja kahvilla, ihan hyvää pihviä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:09

Muutaman kerran.
Ei ole aivan ehdoton suosikki. Täällä on niin hyviä pikkupaikkoja, joiden ruoka on kuin kotiruokaa, jopa parempaa, jos minä olen kokannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:21

Muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 11:21

Varakuden ABC:n taso on laskenut rajusti vuoden aikana. En suosittele. Mutta sen sijaan Kuortin ABC:llä osataan tehdä maittavia annoksia. Suosittelen. Ja Amiraalissakin maistui mainiolta ja annos oli todella suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:27

Olen käynyt montakin kertaa ja olen ollut tyytyväinen. Mielestäni hinta/laatu suhde on ollut hyvä. Itselle kun ei oikein viitsi aina laittaa ruokaa, niin ABC on siinäkin mielessä paras ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:05

Kerran ohikulkumatkalla pohjoisessa syötiin abc:n seisovasta pöydästä ja tykättiin kyllä ruuasta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:05

Olen käynyt, ja ruoka on ollut todella hyvää ja kaiken lisäksi kotiruoan oloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:08

en ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:00

Käymme yleensä reissussa ABC asemilla
ruoka on hyvää
ja pisteitä tulee kivasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:01

En ole käynyt. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:44

Kyllä joskus kun ollaan pitkällä automatkalla. Ei ruokaa varsinaisesti mutta kahvia tai jotain muuta juomaa.
Erikoisruokavalioni rajoittaa aika paljon, Kuortin ABC:llä on käyty kun on menty Valamoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:32

Kerran aamukuudelta... -______-'' Kyllä väsytti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:23

joo muuutaman kerran, forssassa.. hyvää ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:22

kyllä muutaman kerran on renkomäen abc:llä tullut käytyä syömässä, hyvää sapuskaa. välillä hese sapuskaa ja välillä noutopöydästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:53

Kyllä on tullut käytyä. Viimeksi taisi olla Forssan ABC jossa ruokailtiin, hyviä annoksia oli tarjolla nälkäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:07

Monen monta kertaa. S-etukortilla hyviä tarjouksia välillä. Kahvikin on nykyään parantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:25

Erittäin usein, itselläni on se ateriaetukortti ja joka 11 annos on ilmainen. Kaksi ilmaista tulee vuodessa joten melko paljon käyn. Tyttärelle on annos aina ilmainen ja saa jäätelön vielä jälkiruuaksi. Välillä Joensuu - Lahti jota melko usein ajan on ainakin kymmenen abc-asemaa, nyt on tuossa passissa ainoastaan Idan morkkaaman Varkauden abc-aseman leima. En kyllä muista mitä siellä oli mutta itselläni ei ollut sen suhteen valittamista. Sen sijaan Juvan asemalla sain viime kesänä pyttipannua joka oli ihan pelkkää hiiltä, ihmetytti miksi sellainen oli edes laitettu tarjolle kun jokainen heitti sen roskiin, otin vain lusikallisen ja sen sai juuri ja juuri syötyä, tyttärelle sitä ei voinut antaa. Pääsääntöisesti noutopöytä on ollut erittäin hyvä hinta/laatusuhteeltaan.
Ruokalistan voi muuten tarkistaa kätevästi netistä ennen reissua ja valita ruokailupaikan sen mukaan mikä annos miellyttää eniten.

Lähteet:
www.abcasemat.fi/noutopoyta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:34

Kyllä kävin useinkin,kun alkoivat yleistyä ja työnpuitteissa ja nyt en syö vaikka väkisin vietäisiin ovat nimittäin ylihinnoiteltua pöperöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 19:09

Aina silloin tällöin. Viitasaaren ABC: llä on tullut vissiin viimeksi ruokailtua, kun se on lähin meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:40

En oo käyny ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:00

reissuissa tulee poikettua ja olen aina saanut tosi hyvää murkinaa, just niistä noutopöydistä .. on ihan edulista ns. kotiruokaa ollut ainakin, kun itse olen syönyt...ja olemme kyllä paljon syöneet eri puolilla suomea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:22

Juu, monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 23:41

eri puolella Suomea kuljeskellessa, ei tuhka tiheään, mutta ehkä sellaset viisi-kuusi kertaa vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 04:25

Käyn silloin tällöin jos nälkä yllättää reissussa. Etukorttikin on. Annoksien taso vaihtelee huoltoasemittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 15:48

Pari kertaa olen jonkun burgerin syönyt.Ei ollut kovinkaan hääppöinen elämys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:42

Kyllä joka kerta kun Tampereelle mennään käymään. ABC on tosi hyvä paikka ja viihtyisä.