Onko kysymysmerkit mielestänne vastaus kysymykseen?

Minulle on tullut muutama sellainen vastaus eilispäivän aikana,aivan asiallisiin kysymyksiin.

Avainsanat: vastaus kysymysmerkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 09:23

Ei ole, olisikos vastaajalla myös tiedon puute niin ei voi muuta laittaa kuin merkkejä.

Kysyjän kommentti

Ärsytti tälläinen kysymysmerkein vastaava,tein valituksen ylläpitoon,ja hänen vastauksensa poistettiin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 09:28

ihan pelästyin olenkos syyllistynyt moiseen,mutta ei se kylläkään ole vastaus , siis kysymysmerkki kait ? noin voisin vastata , jos oisin epävarma , mutta jos olen niin , kuitenkin vastannut , joillekkin ...pyydän kauhiasti anteeksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:33

jos ei muuta pysty laittamaan kuin kysymysmerkkejä.. ei kannata vastata ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:39

jos vastaaja laittaa kysymysmerkin pelkästään niin eikös se ole ettei vastaaja tajuakysymystä/tiedä vastausta.
en tiedä muttei pelkkä kysymysmerkki ole vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:45

En tiedä miksi joku on vastannut (pelkillä) kysymysmerkeillä, mutta voihan olla että:

1. Vastaaja ihmettelee kysymystä - siis tyyliin "miten joku voi kysyä tuollaisia"
2. Vastaaja ei kertakaikkiaan ole ymmärtänyt kysymystä.
3. Vastaaja haluaa kerätä pisteitä nopeasti ja helposti, ilman kirjoitteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 09:54

Eivät ole. Kaikki eivät ole tietoisia säännöistä. Asiatonta vastata tuollatavalla tai ei ja kyllä sekä en.
Miksi sitten vaivautua vastaamaan jos ei tuon parempaan pysty.
Voi hitsi. Miksi minä näin pitkän sepustuksen laitoin? Olisinhan voinut vastata pelkästään: ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 09:56

Minä välillä vastaan ja joskus teen lisäkysymyksen vastaukseeni, Eli saatan jäädä pohtimaan asiaa toiseltakin kannalta.
Tai kysyn kysyjän mielipidettä asiaan myöskin. Mutta pelkkiä kysymysmerkkejä jos laittaa niin tavallaan turhaa, ellei kysymys todellakin ollut sellainen että ei ym,märrä kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:47

Eihän kysymysmerkillä ainakaan vastausta tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:22

Matvein kakkonen ja kolmonen kuulostavat minusta lähinnä oikeilta.
Ainakin se kertoo vastaajasta aika paljon. Oliko hän anonyymi vai nicillinen, en muista? Minua ei tuollainen juuri vaivaa, mutta ehdottoman turha vastaus se tietysti on. Vastauksesta pitäisi olla kysyjälle apua.
Kysn kyllä ainakin itse kysmyksiä, vaikka en avun tarpeessa olekaan. Vosi olla aika kuiva palsta, jos saisi kysyä vain tiukkaa asiaa? Vastaajat eivät jaksaisi odotella tai käydä katsomassa, onko jollakin hätä. Minusta tämä on aika optimi nyt, vaikka kaikki vastaukset (eivätkä kysymyksetkään) ole niin huippuasiallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:22

Ei ole. Jos laittaa pelkkiä kysymysmerkkejä, on luultavasti tarkoitus vaan hankkia 5 pistettä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:31

Litania pelkkiä kysymysmerkkejä on kyllä mielenosoitusta kysyjää kohtaan. Muuten olen samaamieltä Matvein ja Papitin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:04

Ei kysymysmerkki mihinkään vastaa, ja olenkin sitä mieltä että ylläpidon pitäisi poistaa sellaiset vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:41

Jos tulee pelkkä kysymysmerkki, onkohan ollut kysymyksessä jotain vikaa? En tiedä kun en ole nähnyt ko. kysymyksiä. Lauseen jälkeen voi hvyin laittaa kysymysmerkin kun ei varmuudella tiedä mitä kysyjä kysyy..
Matvei on oikeilla jäljillä... lisäkysymys on usein tarpeellinen ja sitä harrastetaan vakavimmissakin paikoissa kuin nettipalstoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:29

Ei! Jos ei osaa muuta laittaa kuin kysymysmerkkejä pisteiden toivossa voi saman tien jättää vastaamatta (koskee myös vastauksia kuten: "en tiedä" tai "ei hajuakaan" yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:23

ei, ehkei ne oo vaan tajunnut sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:37

Oisko ylläpito poistant,kun en löytänyt niitä kyssäreitä,mutta välimerkit,?,! tai kyllä,en,ei-eivät ole mun mielestä joviaaleja vastauksia mihinkään kysymykseen,jotkut harrastaa näitä tylyjä tylppä vastauksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:14

Parin vastaajan tyyli tuntuu olevan sellainen että ilmeisesti vastataan huumorimielessä joka kysymykseen. Välillä ne poistetaan ja välillä ei, muutama vastaa taas lähes aina yhdellä tai kahdella sanalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:04

Aivan sama, kuin mykkänä levittelisi käsiään toisen kysymykseen. Epäkohteliasta käytöstä, sitähän täällä on alkanut esiintymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:41

No ei todellakaan ole.