Käytkö usein urheilutapahtumissa,vai tyydytkö seuraamaan niitä telkkarista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 08:02

Moottoriurheilutapahtumissa kotmaassa tuli käytyä melko usein,nykyisin harvemmin.TV ja sohva on helpompaa tässä iässä. Urheilua tulee kyllä seurattua laajalla skaalalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 06:39

enpä just koskaan käy, katson vain tv,stä sen vähän mitä sit katsonkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:54

lauskistunut ja harvemmin viitsii lähteä paikan päälle, telkkariakin katson hyvin valikoiden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:35

En käy usein, enkä kyllä katso televisiostakaan paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:35

korisliigaa seuraan paikan päältä, muuten telkkarista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 07:39

Yleisurheilu ei ole koskaan kiinnostanut. Joskus nuorempana tuli Jyskälää katsottua molemmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:07

Eipä tule paikan päälle mentyä ja telkkarista seuraan hyvin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:24

Telkusta tulee katsottua urheilua mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:38

Katson telkkarista
jos olen sillä päällä
tykkään seurata mäkihyppyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:55

Minä televisiosta lähinnä katson, pojanpoikani matseja käyn joskus katselemassa , hän pelaa jalkapalloa seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:23

En ole urheilun ystävä ja sen kyllä näkee minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:34

en kummastakaan, en ole kiinnostunut urheilusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:55

Hyvin harvoin käyn paikan päällä urheilutapahtumia katsomassa. Tv:stä seuraan sentään jotain, jos ei ole muuta tekemistä. Vaikka meillä onkin maksukanavalla mahdollisuus seurata esim. formula 1-kisoja, niin ihan aina en niitäkään katso. Toisaalta olen käynyt niitä F1-kisoja katsomassa paikan päällä, kun on "sattunut" työmatkalla kohdalle.
Ai juu- muistui juuri mieleen, että käymmehän me vaimon kanssa yhdessä katsomassa lastenlasten urheilukilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 09:57

jääkiekkoa välillä lähden katselemaan, muita lajeja en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:48

Osallistun livetapahtumiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:44

Ennen tyydyin katsomaan telkusta, mutta nykyään käyn poikani kanssa paikan päälläkin välillä. Tänä kesänä 3 kertaa JJK:n pelissä ja Jypin peleissä pari kertaa per kausi. Oli hauska kun oltiin eka kertaa jalkapalloa katsomassa paikan päällä niin poikani ihmetteli miksei kukaan selosta :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 11:59

Ennen kävin, mutta nykyisin tyydyn seuraamaan telkusta kaiken mahdollisen urheilun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:10

Lapsen harrastuksen tiimoilta tulee aika usein käytyä seuraamassa treenejä ja otteluita,muutoin tyydyn seuraamaan tölsystä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:41

Telkasta näkee kaiken paljon paremmin ja helpommin ja jopa kotisohvalla makoillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:29

en ole kiinnostunut urheilusta. joskus aikoinaan olin jossain lätkämatsissa paikan päällä ja kerran salppurin kisoissa..seuralaisena vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:43

Kerran pari kuukaudessa mutta eivät ne ole mitään maaotteluita vaan lähinnä rupusarjan tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:50

Ainoastaan SaiPan kotipelejä käyn kattoos,mikäli vaa mahdollista ni kaikki koti pelit.Muuten enää urheilua tv:stä seuraa.Formuloihin kyllästyin ku aina sama voittaja ja mäkihyppyyn kyllästyin ku ain samat maat kärjes...Nyt ku Ahonekaa ei enää hyppää...Taisin viime talven kerran tai muutan hetken kattoa,ku Suomalaiset hyppäs...jee meni kärkee...no joo ja taas se kärki paikka meni,kanavan vaihto.