Onko sinulla mukavat duuni-kaverit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:56

Mones paikas on tullu oltua ja on ollu mukavia sekä ei niin mukavia työkavereita.Tän hetkises paikas on mukavia työkavereita.Sopimustani juuri jatkettiin ja mukavahan se on jatkaa paikassa jossa viihtyy ja työkaverit on mukavia...no aika paljonha työkaverit vaikuttaa työpaikan viihtyvyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 06:38

oli kyllä maailman ihanimat , jotka ovat vieläkin kamujani, vaikka aikaa siitä jo on kulunut yli kymmenen vuotta ... silti ystävyys jatkuu , vaikka työpaikka ei enään olekkaan sama..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:59

yleensä se on vähän sellainen on/off juttu,
niiden kanssa joko tulee hyvin toimeen tai sitten ei alkuunkaan,
yleensä olen tullut hyvin toimeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 07:34

Toimeen on poikain kanssa tultu silloin harvoin kun nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:09

Kyllä on, meillä on töissä useimmiten tosi hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:16

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:09

Valitettavasti ei ole duuni kavereita
jos ei ole lupa laskea koti porukkaa
teenhän täyspäiväisesti kotona töitä
ne menettelee vaihtelevasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:26

Minä olen jo poissa työelämästä , mutta minulla oli tosi mukavat työkaverit ja pidämme yhteyksiä ja käymme kahvilla toisillamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:37

työskentelen suurimmaksi osaksi yksin, mutta siloin kun tapaan saman talon työntekijöitä, ne on mukavia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:50

Oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 11:45

Minulla on oikein hyvät työkaverit. Kaikki olemme naisia eli joissain työpaikoissa naisetkin tulee hyvin juttuun (joskus vaan on ollut juttua ettei ole hyvä ilmapiiri naisvalt. työpaikissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:00

Aikoinaan nuorempana oli sellainen huumoriveikko ja karjalanpoikia. Työnteosta ei meinannut tulla välillä mitään. Illallakin oli vielä mahakipeänä nauramisesta. On niitä muitakin toki matkanvarrella ollut ja töitäkin on silti tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:30

Oli,
nyt vietän ansaittua perhe- ja ihmissuhde lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:42

On,jotkut jopa ystäviä,mutta työaikana,siviilissä emme tapaa,Mulla on erikseen vapaa-ja työaikainen ystävyys.