Oletko koskaan joutunut kertomaan valkoista valhetta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 13:33

Kuten kaikki tiedämme, nainen asettaa miehelle ristiriitaisia odotuksia: miehen tulee olla samanaikaisesti jännittävä, seksikäs ja kaikkien naisten himoama sekä uskollinen, vakaa ja luotettava. Tämä selittyy tietenkin sillä, että naista iskettäessä, vieteltäessä ja mielisteltäessä miehen tulee osata olla yhdenlainen ja suhteeseen vakiinnuttuaan toisenlainen. Netissä kaikuva parku markkina-arvoteoriasta, ylempitasoisista ja alempitasoisista miehistä selittyy osaltaan sillä, että miehillä pakkaa jompikumpi näistä rooleista olemaan hakusessa: yleensä joko vastuullinen mieheys tai viettelijyys osataan luonnostaan paremmin. Niinpä meillä on joukoittain hyviä ehdokkaita vastuullisiksi aviomiehiksi, jotka eivät koskaan ole kelvanneet kellekään, koska eivät osaa tuota viettely- ja iskupuolta, sekä luonnostaan päteviä isku-, peli- ja panomiehiä, jotka eivät osaa halutessaankaan vakiintua, koska eivät ymmärrä erityisellä tahdonponnistuksella paneutua vakiintuneen, uskollisen miehen rooliin.”

Olen usein yön pimeydessä pohtinut, miksi naiset tuntuvat miestä valitessaan suosivan sellaisia ominaisuuksia, joita eivät sitten kuitenkaan enää suhteen aikana mieheltä tahdo vaan pyrkivät peräti kitkemään ne pois, ja samaan aikaan vapaana olisi myös paljon miehiä, joilla olisi jo valmiiksi ne suhteessa vaaditut ominaisuudet eikä mitään poiskitkettävää ja jotka silti eivät kelpaa. Eikö olisi järkevämpää ottaa sellainen mies, joka on jo valmiiksi halutun kaltainen, sen sijaan että on väkisin lähdettävä pelimiestä kesyttämään?

Kysyjän kommentti

Vastauksessasi pelkkää asiaa.Kokemusta on täällä!Onnex vahingosta viisastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 05:14

En vaan selittelemään tekojäni.

Lähteet:
Rehellisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:15

no ei tuu nyt mieleen yhtäkään valhetta, mut ehkä oon.. ainakin sillon kun joka vkl kaverit soitti yöllä, että voinko hakea ne baarista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:47

no joskus , mutta onneksi siitäkin jo iäisyys aikaa ... kait muistaakseni ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:05

kukapa ei olisi,
ei niitä joudu kertomaan,
kyllä se on oma valinta ja useinkin johtuu rohkeuden puutteesta kertoa totuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 07:18

Niitä taitaisi olla yllättävän paljon jos kaikki muistaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:41

Toki toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:11

Eipä tule mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:12

Kyllähän sellaiselle tarvetta on tuon tuostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:30

Kyllä minä olen joutunut sellaista tekemään, olen yllätysjuhlia järjestänyt ja muitakin metkuja ja valkoiset valheet ovat olleet käytössä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:41

kaikki taitaa olla.. esim jos pullukka ystäväsi kysyy " näytänkö mielestäsi lihavalta" mitä vastaat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 09:59

Olen, Tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:52

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:21

No varmaan jokainen tai sitten on teeskennellyt tietämätöntä mikä on lähes sama asia.