Ajatteletko aina mitä sanot?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 05:11

Joskus tulee sanottua harkitsemattomasti pikaisesti.Entäpä itse?

Kysyjän kommentti

En todellakaan ajattele.Usein toivoin,että mulla ois nupissa nappi,millä saisin puhetulvani stopattua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 06:15

usein en..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:48

kyllä niitä lipsuu ilman ajatuksen häivää ...sanoja mitkä ehdin vasta ajatteleen sen jälkeen , kun jo ovat pulpahtaneet ulos ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:06

ennemmin tai myöhemmin,
useimmiten enemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 07:17

Ramofooninneulalla rokettu puolisavolainen kun olen, niin ensin tulee ääni ja sitten vasta luen ajatukseni että mitähän sitä tuli sanottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:15

Joskus käy niin, että sanon ensin ja ajattelen vasta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:33

Olen niin äkkinäinen ihminen että ajattelen vasta jälkeen päin mitä tuli sanottua, olen myös joutunut anteeksi pyytämään ja selittelemään sanomisiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:43

olen niin usein ollut hätäinen ja sanonut puutaheinää jotta nykyään olen opetellut ns "nukkumaan yön yli" ennekuin puhun mitään. Millään asialla ei ole niin kiire, että se pitää heti hönkäistä ja se yön yli vieminen rauhoittaa kummasti tunteita puolin ja toisin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 10:00

En ihan aina, pyrin kyllä ajattelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:53

Yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 11:51

Tulee sitä joskus sanottua ensin ja ajateltua myöhemmin. Ja ne on yleensä just niitä mokia mitä saa sitten hävetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:14

Pyrin kyllä,mutta aika usein lipsahtaa..ja sitten saa olla korvat punaisena,että sanoinko minä tosiaan tuon...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:36

Kyllä ajattelen. Mitään harkitsematonta en sano koskaan,uskoisin. Yleensä mileipiteeni ovat aika vahvoja ja sisäistettyjä ja jos jotain täytyy sanoa, mietin nopeasti sopivan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:55

Yleensä aivoni lähettävät käskyn älyllisestä toiminnastani eteenpäin, joskus ne käskyt vaan juuttuvat jonnekkin ja tulevat ulos sitten vaikka sammakoina suustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:19

Ei suusta muuten tule kuin haukotus joten pakkohan se on ainakin yrittää ajatella. Ja aika vähän enää vanhemmiten tulee tokaistua mitään sellaista jota saisi katua ja rankasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:11

Ihmisten seuras joita en tunne kovin hyvi oon aika hiljane ja sillo tulee ajateltua ekaks.Tutus seuras taas pälätän aika paljo ja sillo sanon ekaks ja vast sit ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:31

yleensä..