Oletko rikkonut erästä Napsun sääntöä? Uskon, että olet.

2. Käyttäjän oikeudet ja velvollisuudet

" Käyttäjän on huolehdittava salasanan vaihtamisesta riittävän usein."

Säännöissä ei määritellä, mikä on "riittävän usein", mutta "usein" viittaa siihen, että useamman kerran vuodessa?

Tunnustan, itse en ole vaihtanut kertaakaan. Selviänkö varoituksella? Entä jos en edelleenkään vaihda, mitä siitä seuraa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 22:18

Mitähän varten sitä salasanaa pitää vaihtaa yleensä, jos tällaisella sivulla "senkunvaan" vastailee ja mitään salaisuuksia ei ole eikä omaisuus mene. ? Kysyn vaan. En ole siis vaihtanut rekisteröitymiseni jälkeen salasanaa enkä suotta sitä vaihdakkaan.. En ole kyllä vielä ollutkaan kuin kolmanneksen siitä vuodesta :O Täytyypä mietiskellä asiaa !!

Kysyjän kommentti

Kaikki hyviä ja samankaltaisia vastauksia.
Valitsen siis viimeisen vastaajan, enkä ensimmäistä, kuten voisi olettaa.

=)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 04:02

Noita salasanoja ja käyttäjätunnuksia on niin paljon että hyvä jos muistaa nämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 04:02

Enpä tiedä mitä seuraa vai eikö mitään, mutta itse olen vaihtanut salasanani. Useammin ehkä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 04:55

Huomenta muut aama-virkut.En oo (häpeä tunnustaa) napsun sääntöihin riittävän tarkasti tutustunut.Täytyy mennä niitä uudestaan opiskelemaan.En tiennyt tosta salasanan vahtamisesta yhtikäs mitään.Kiitti papiti,kun otit puheeks.Pitäs kait sit vaihtaa se ja ilman muuta laittaa ylös ja talteen se.Meikäläisen boltsi on aika hatara.Siellä ei oikein numerot ja sanat meinaa pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 05:27

oi kauhia .... mie lennän nyt varmaan pihalle , kuin leppäkeihäs täältä napsusta, en ole koskaan vaihatanut mitään muuta , kuin 2x profiilikuvaani...täälä napsussa olessani.. mitähän ylläpito mahtaa meitilille tehdä, poistaako kaik pisteet , poistaa kohan meitit kokonaan napsusta vai katsooko sääntöjä läpisormien, mutta puolustuksekseni sanon, et en ole kylläkään vaihtanut niitä muuallakaan,jot jos säännöt ovat samat , niin minut varmaankin poistetaan koko netestistä..se on sit vaan morot ja heipat .. sääntö rikkumuksesta , jos nyt hävittää miut täältä snif, snif , jo ajatuskin, et joudun teistä eroon saa tulemaan krokotiilin kyyneleet.. virtanaan ..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:18

no ei kai siitä mitään seuraa.. se on vaan omaksi parhaaksi. en ole vaihtanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:09

en ole minäkään kertaakaan vaihtanut,
mennään sitten yhdessä lusimaan tätä sääntörikkomusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 07:12

Jos sen teen niin näkemiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:44

Enpä ole vaihtanut salasanaa, mutta toivottavasti minua ei täältä ulos heitetä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:01

Onhan tuo tullut vaihdettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:18

olen vaihtanut muutaman kerran. Tosin se salasanan vaihtaminen on johtunut siitä, että olen unohtanut edellisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:43

En ole vaihtanut salasanaa ja hieman huonosti ( täytyy tunnustaa ) olen Napsun säännöt lukenut.
Seurauksia en tiedä, jospa ylläpito huomauttaa asiasta nätisti . . . =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:17

En ole vaihtanut salasanaa kertaakaan,enkä aijo vaihtaa vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:45

olen rikkonut ko. sääntöä, hyvä että muistan oman salasanani kun tää kirjautuu aina automaattisesti salasanoineen päivineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 10:01

No joo, taidan olla rikkonut sitten. Hyi minua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 11:46

Tässä myös yksi sääntöjen rikkoja. Yleensä vaihdan noita salasanoja vain kerran vuodessa, enkä ole Napsussa vielä ollut niin kauaa. Pitänee vaihtaa, jahka tässä kerkiää. On pitänyt niin kiirettä viime aikoina, etten ole kerinnyt koko Napsuun viikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:59

En ole vaihtanut salasanaani, mutta en ole vielä ollut vuotta täällä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:10

No kyllä on kauheat nuo rikkomukset. Syntilista sen kun kasvaa. Eiköhän nyt olla sentään ihan leikkilaatikolla vaan kiltisti leikkimässä. Kyllä isi ja äiti hakee sitten illalla pois, kun on tuutimaan menon aika. Jos oot kiltisti koko päivän niin illalla sitten leikitään........Minulla on kyllä niin pitkä salasana, että en muista sitä enää.......ja ohjeiden mukaan olen syönyt kiltisti muistilapunkin......Napsuun ei ole tarvinnut kirjautua, kun olen ollut täällä kiltisti koko ajan......Missäs muut ovat siten välillä olleet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:53

Pari kertaa on tullut vaihdettua,kun ylläpito lähettää varasalasanan s-postiin,syystä,että entinen on unehtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:12

Minäkäänen uskalla vaihtaa salasanaani. Enhän mahdollisesti muistaisi enää sitä uutta. Jos sen takia Napsu loppuu minun kohdaltani. niin sitten ei sille voi mitään. Eikä täällä minulla mitään salaisuuksia edes ole, kaiken voisi vaikka julkaista kirjaksi.