Sharmin yöelämä? Saako alkoholia, muutakin kuin olutta tai viiniä ja millä hinnalla?

Emme mitään Sunny Beachin bileviidakkoa etsi, mutta jos parkettien partavaahdon tanssijalka rupeaa illansuussa vipattamaan niin mitkä ovat baari / klubi mahdollisuudet Naama Bayssa? Ja jos iltaa haluaa istua ja napata drinkin tai kaksi (14) niin onko siihen mahdollisuus? Kaupoista taitaa olla vaikea mitään tuonti viinaa (muuta kuin paikallista olutta tai viiniä) saada?
Huh, näyttipä säälittävän alkoholistin viestiltä, anteeksi.

Avainsanat: sharm el sheikh egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 03:02

Name of Shop: Janis Beer Shop

Janis beer shop is one of the very few places that you can buy alcohol that is not a hotel,bar or restaurant.There are two others that i know of in sharm but this is the cheapest,has the widest chioce and unlike the others does not sell anything else.It just sells booze.

What To Buy: Beer,or specifically lager.The only ones I touch are Stella Premium(6.4%) Stella Export(5.2%) Meister Max(8%) or Meister(5.2%).You can also get Stella Local(4.5%) and Sakara Gold(4%).Local spirits are available with names like Johnny Waler(whisky) And Gordoons(gin).As you can guess by the names they are not the real thing and taste pretty bad,but for £3 a bottle they are ok as mixers.

What To Pay: For a half litre bottle of Stella or Meister about 7 EGP or 1€.The same for the smaller but stronger Meister Max. 30 EGP or 4€ for 750ml spirits.

Theme: Food and Drink
Address: Middle floor,Naama Centre,Naama Bay.
Directions: It is on the middle floor of the Naama Centre at the west end (cliff end) of the padestrian part of Naama Bay.It is below Farwanes restaurant.You can see it from the side of the Camel Bar.
Kelpaako tämä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 00:18

Olin itse Hurghadassa 2 vuotta sitten, ja silloin siellä ei ainakaan ollut kuin yksi "tukkuliike" josta sai ostettua alkoholia. Sekin oli auki vain tiettyinä kellonaikoina, ja juomat olivat hinnoissa.. Baareista ja ravintoloista sai yleensä vain kahdenmerkkistä olutta (paikallisia merkkejä), erilaisia drinkkejä kyllä myytiin. Paikallisessa "alkoholipuodissa" valikoima on todella huono. Olutta sieltä voi ostaa, mutta viiniä kannattaa ostaa lentokentältä (Hki) laatikollinen mukaan. Paikallinen viini maistuu lähinnä käyneelle mehulle ja tuonti viinit hotelleissa kalliita. Yksi valtion verovapaa myymälä mistä voit ostaa 2 pulloa alkoholia ja 24 tölkkiä olutta kerran 48 tunnin sisällä maahantulosta. Liike pitäisi olla auki 11 - 14 ja 19 - 23. Ainakin palvelu oli erittäin hyvää. Suoraan sanoen siellä oli oikein hauskaa kun oli todella huumorintajuisia "virkailijoita" Hinnat olivat erittäin halpoja. Kaupoissa ei myydä alkoholijuomia.