Joko olette sairastaneet sikainfluenssan?

Mulle tulee satavarmasti pian, koska olin possuinfluenssapotilaan kanssa tekemisissä. Toivon että tauti tulisi nyt ja menisi myös, ettei talvella tarvitsisi siitä kärsiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 01:19

En. Sika olen ja tauti tulee jos on tullakseen.eihän sille mitään mahda, mutta ei kai tuo nyt niin paha ole kuin aikaissemmin annettin ymmärtää.Toivon kuitenkin välttäväni sen !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 01:04

Minulla ei ole ollut onni sairastaa sitä pois alta ja hankkia immuniteettia kymmeniksi vuosiksi.
Honkongilaisen tai aasialaisen aikoinaan sairastaneet eivät kuulemma sairastu läheskään niin herkästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 04:06

En vielä, ei ole kulkeutunut tänne pikku, pikku pitäjään. Saas nähdä, kun kesäloma alkaa syyskuulla ja lähdetään liikkeelle. Missä se sikapossu meitä sitten vaaniikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 06:18

enpäs ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2009 - 06:53

Meinaa tuo nokka tuhista ja turista, mutta ei se taida sitä vielä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:02

en tiedä , kun sain yks ilta kovan kuumeen 39 ja kakki paikat särki ihan sikana... mutta sitä kesti vain vuorokauden, ei tullut kurkkukipeäksi eikä muitakaan lentsun oireita .. mystinen kuume vain.. :( jospa se oiskin ollut possulentsua niin helpolla oisin pääsyt.. en kuitenkaan usko et se sitä lentsua kuitenkan ois ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:34

eipä ole ollut vuosikausiin minkään sortin flunssaa, saas nähdä kuika tämän kanssa käy ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:46

En ole (vielä..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 08:19

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 10:03

En ole vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:41

En ole onneksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:08

Ei vieläkään eikä kukaan tuttukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:30

En ole moneen vuoteen sairastanut edes kunnon flunssaa, enkä siis myös influenssaa. Olen aloittanut kalanmaksaöljykuurin, koska sen on todettu vahvistavan immuunipuolustusjärjestelmäämme. Katsotaan nyt sitten, onko siitä hyötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 01:44

Enpä minä lintuinfluenssaakaan pelännyt. Vaikka se ymmärtääkseni oli paljon pahempi pöpö. Minä olen talvella sairastanut aivan kammottavan mörköinfluenssan, hyvä etten ruvennut testamenttia kirjoittaman, niin kaamea olo oli. Siltikään ei possulenssu pelota. Järkeäni aion käyttää, pestä käsiä jne, mutten suostu jäämään neljän seinän sisälle. Talohan voi vaikka sortua niskaan /II\

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:52

En kyllä ole. mutta sitä en kyllä itselleni edes kaipaa. menis vaan äkkiä ohi.