Pystyisitkö salaamaan, jos olisit voittanut lotossa 147.000.000,00€ ?

Avainsanat: lotto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 22:23

Hankalaa se olisi sillä kai se ennemmin tai myöhemmin alkaisi elämässä jotenkin ulospäinkin näkyä.

Kysyjän kommentti

Ensimmäinen vastaus on tällä kertaa myös realistisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 22:24

no en ehkä salaamaan mutten toitottelisi sitä kuitenkaan ympäri kyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:30

En sitä vasiten yrittäisi salata, mutta en siitä kyllä puhuisikaan. Luulen, että meidän naapurit eivät ainakaan ihmettelisi mitään, vaikka millaisen uuden auton hommaisin ja muuttaisin pois tästä rivarista. Aina olen myös ulkomaanmatkoja tehnyt, joten sekään ei olisi yllätys, jos lähtisin matkoille. Aika pitkään varmaan voisin elellä, ettei kukaan sitä tietäisi :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 22:33

En sitä julkisesti huutelisi, mutta ajanmyötä joku varmaan ihmettelisi mitenkähän tuollakin oli varaa ostaa se ja se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:33

Enpä kertoisi kuin läheisilleni ja kaikki muut saisivat vaan arvailla, että onkohan se voittanut lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:51

Kyllä pystyisin. Muuttuisin näkymättömäksi mieheksi ja häipyisin vähin äänin maasta. Voisin käydä silloin tällöin täällä Suomessa aina piipahtamassa, esimerkiksi kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:51

En ainakaan läheisiltäni koska tahtoisin ehdottomasti antaa heillekin pienen osan <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 23:03

no en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:50

No en mie nyt mainostaisi asiaa. Ostaisin jonkun kivan vanhemman puutalon ja elelisin siellä monien elukoiden kanssa,matkustelisin paljon,elukat voisvat olla sillä aikaa hoitolassa.. Jotkut voisivat epäillä jotkut eivät, tuo vanha puutalo saattaisi hämätä asiaa.
Perheelle kyllä jakaisin rahaa, tuskinpa nekään eteenpäin hoilottaisi, ainakaan selvinpäin :)
tietysti olisi mahdollista että muuttaisin ulkomaillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 23:56

sama juttu kun ontolla.häviäisin kerjäläisiltä ja uhkaajilta ja nauttisin elämästä maailmalla sijoittasin siten että nosto onnistuu missä vaan.käteistä en pitäisi suhteessa omaisuuteen kovin paljon mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 00:07

Helposti pystyisin salaamaan ainakin ystäviltä ja kavereilta. Mulla kun ei oo ystäviä eikä kavereita :) Ja jos joku muu kysyisi mistä olen omaisuuteni saanut, niin en kertoisi en vaikka kuinka utelisi. Näin pysyisi tämä lottomiljonääri salassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 00:59

Ajan myötä sitä on vaikea tutuilta salata, mutten menisi toitottelemaan sitä. Tulkoot kysymään tai sitten voivat arvata. Summaa en sanoisi mitä olen voittanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:18

Tietysti kannattaisi antaa haastattelu Seiska-lehdelle, luonnollisesti maksua vastaan. Sittenhän kokonaisrahasumma voisi kasvaa vaikka ihan tuhannella eurolla! Olisi siis tällöin peräti 147 001 000,00 EUR ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:32

en kylläkään , jo kun niitä numeroita tarkastaisin ja osuis täysosuma niin kirkuisin jo siinä kohtaa niin paljon , et koko pikku kaupunkimme sen kuulis ja arvais kyllä mistä ois kyse.. kun ois lottoarvonta just suoritettu ja minun hurraa hippii huutoni raikuis yli pitäjän...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:01

Ihan varmasti. En ole sellainen joka saa helposti primitiivireaktioita eli ei siitä pää sekoisi eikä kiljunta raikuisi siten että ulkopuoliset sen saisivat tietää.

Lähteet:
pystyn salaamaan sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:02

Kyllä aivan varmasti. Kateus on kansantautimme ja kerjäläiset riesamme. Tukisin kyllä esim. yad toimintaa mutta voisin tehdä sen nimettömänäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:32

En!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 23:45

olisin vaan varakas vanhempi herrasmies, eikä siitä sen kummempaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:45

Kyllä pystyisin salaamaan. Heti alkaisin etsimään sopivaa asuntoa ulkomailta, niin no joo kai se olis pakko ainakin miehelle kertoa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:07

Lähtisin muille maille vierahille, niin ei sitä kukaan saisi tietää. Pojalleni kertoisin, mutta hän tuskin toitottaisi sitä ympäri maita ja mantuja. Ei ainakaan pientä korvausta vastaan kertoisi eteenpäin tietojaan. :-))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 19:26

helkkarin vaikeeta vois olla