Kuvaile millainen olisi maisema edessäsi juuri nyt missä mieluiten olisit?

Lisätty: 23.08.2009 - 22:32

Ida kuvaili ihanan maiseman joten mie tuun sinne...tilaa mullekin jotain kylmää hyvää..pitkässä lasissa, kiitos.

Avainsanat: sänky metsä meri joki järvi huone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 22:22

Kreikkalainen kylämaisema, jossa huikaisevan sininen meri, kirkas auringonpaiste, taustalla kylän äänet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 22:20

Nyt juuri kelpaisi oma mökkiranta.
Syksymmällä menottaisi oikein kunnon lomalle, kun tänä vuonna ei ole ehtinyt pahemmin matkustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:23

kyllä se on tuo mökin piha/ranta kuten Papiti edellä vastasi, siihen lisätään vielä nuotio rannan tuntumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 22:30

Istun palmun alla, katsellen kuutamoiselle merelle. Lämmin ilma ja leuto tuuli hyväilevät kuumottavaa ihoani. Kädessäni Pina Colada -annos, ah niin raikkaan ja hyvänmakuisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:34

Olisin Havaijin paratiisisaarella rannalla kävelemässä, missä olisi juuri ilta hämärtymässä ja laineet liplattaisivat . Lämmin ilma ja vain pieni tuulenvire kävisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:52

Viime viikonlopun mökkimaisemat riittäisivät mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:55

Kuuma hiekka,niin rauhoittava välimeri ja silmiähivelevä Agii Theodori..suljen silmäni ja jostain kaukaa kuuluu paikallista musiikkia <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 23:04

joko floridan hiekkarannoilla tai brooklynissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:53

Kreikan joku ihana pieni kalastajakylä,pieni kuppila,turkoosihtava kirkas merivesi edessä,auringonlaskukin, paljon mukavia ihmisiä vierelläni, paikallinen musiikki soi ja juon Mythosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 02:24

Mökin kuistilla pikkuroihu joka portaalla järvelle ja laitutrilla useampi. Huomioi kellonaika.

Lisätty: 24.08.2009 - 02:37

Ton perässävedettävän tallioinnin jälkeen jokin omatoimiloma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:37

tämä ihan kotipiirini , jota olen jo monesti kuvaillut ...se on rakkain paikka maailmassa ja ihanat vuoden ajat, nyTkin tuntuu jo syksyn tulo, vaikka lämmintä onkin 20 +... täällä maalla nuo vuoden ajat aistii niin ihanasti..ja kokee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:29

Byt mieluusti nauttisin mukavasta kaupunkimiljööstä, juuri on "työn alla" Vilnan amtkan varaaminen, se kaupunki on yksi Euroopan lempikaupungeista. Kaikkiin rantoihin, mereen ym. olen kyllsätynyt, sitä lajia on nähty kesän aikaan ihan tarpeeksi, vaihteeksi muuta.
Viikonlopun olin maalla, ei siinäkään mitään vikaa ole mutta aikalailla siellä tekemístä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:00

Merimaisema ja merilintuja.
Uimaan virkistävään 15 asteiseen veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 00:17

horisonttiin asti avointa vettä, se piisais ihan hyvin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:03

Autiota hiekkarantaa ..........