terve,mä lähdin tältä pölöpalstalta!!!Lapsellinen juttu!!!!

Lisätty: 30.08.2009 - 21:52

Nooo,vähän huono päivä oli....;=)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 02:48

Ei voi olla totta.Pitänethköhän päätöksesi?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 21:49

kaikkea hyvää sulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:53

Jaa sää sit sitä meltä. no en tiiä mikä on parempi kuin tää. TERVE SIT VAAN: HYVÄÄ JATKOA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:58

Hyvä oli ollessaan, mutta parempi lähtiessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:59

Juu sun kannattaakin siirtyä ikäistesi kanssa kommunikoimaan.Kaikkea hyvää elämääsi.Ole kiltti/tyttö/poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:59

Minusta tämä on oikein mukava ajanvietto paikka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:08

Tervemenoa vaan sulle !! Toivottavasti löydät oman paikkasi !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:09

Juu, juu, kohta tuut kuitenkin uudelleen lähtemään. On se muuten hyvä leukailla sieltä anonyymin takaa, mistäs sen tietää mikä robotti siellä. Toisaalta mikä ikä on raja lapsellisuudelle. Tietenkään et osaa vastata kun huiskit noita huutomerkkijäkin ihan urakalla. Sitäpaitsi pölöpölö itelles. Hyvää jatkoa.

Lähteet:
Oma kirjoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:13

Hieno juttu, että kehitystä tapahtuu ja kaikki löytävät oman paikkansa.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:15

Tämän kerran vastaan anonyymille. Oikein hyvää ja antoisaa syksyä sinulle. Nauti elämästäsi ja anna kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan. Tervetuloa mukaan nimimerkillä jos joskus mielesi muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:15

tai sit ehkä sä oot ite lapsellinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:21

Tervemenoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 22:27

Hei vaan. Ei tämä ihan kaikille sovikkaan. Onnea uudelle palstalle, toivottavasti saat sieltä mitä täältä yritit hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 23:00

Tervemenoa minunkin puolesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 23:11

Kuin myös täältä tervemenoa.Ehkä joskus saat täältä enemmän irti ku uskaltaudut käyttää nimimerkkiä.Ite oon kokeillu habboa, peliareena ym.Nehä ne vast lapsellisia ja typeriä on,mut ehkäpä just ne on sit enemmä siun juttu.Tätä palstaaki vaa kokeilin,mut jäinki koukkuu ku huomasin et täälhä on mukavia ja järkeviä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:54

Tervemennoo vaan! Jos olisit nimimerkillisesti täällä pöpötellyt niin olisi varmasti ollut mukavempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 07:48

Hyvää loppuelämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:04

Tervemenoa ja hyviä jatkoja sinulle vaan. Epäilys jää silti kaivelemaan , jos kysyjänä on anonyymi niin mistä sen tietää jos se olisitkin sinä kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:38

vointeja ja jaksamisia muilla palstoilla , toivottavasti sellaisen löydät ja siellä viihdyt ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:55

Lycka till i fortsättningen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:58

Lienee kaikkien etujen mukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:32

Toivottavasti köydät toisen yhtä lapsellisen palstan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 23:54

onkohan susta koskaan tykätty näin paljon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:02

Kiva kun olit ja vielä kivempi kun menit. Täällähän ei onneksi kukaan pakota olemaan. Jatkoja vaan.