Millä mielin napsulaiset ovat juuri nyt, ne ketkä valvovat?

Kategoriasta ei niin väliä.

Lisätty: 23.08.2009 - 21:59

Makeita ja kauniita unia heille ketkä käyvät kohta unten maille. Hyvää alkavaa työviikkoa huomiselle ja töihin menijöille. Aurinkoisia syyspäiviä kaikille ja muistakaa ulkoilla alkavalla viikolla. Kerätkäämme voimia syksyyn ja tulevaan talveen.

Avainsanat: harrastukset sunnuntai. ilta uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 21:40

Ruoka kuulemma oli hyvää, pyykit pestynä, suht levollisin mielin, mut haikeena kun tää viikon lomapätkä loppuu, mut odottelen myös töit/työkamujen tapaamist ihan hyvin mielin ja eikun nukkumaan:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 21:30

No olen koneella ja täällä napsussa. Äsken olin facbookissa. sillä mielin että vähän jo väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:30

Hyvällä mielellä kivan viikonlopun jälkeen. Viikonloppuun mahtui monenlaista mukavaa ja sääkin oli mitä aurinkoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 21:31

Hieman nuutuneella kun on tullut oltua koko päivän sisällä. Kudon miniälleni pitkiä villasukkia ajankulukseni. Mutta hyvä musiikki piristää ja pitää hereillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:32

Ihan hyvillä mielin.Tässä surffailen Napsun ja naamakirjan välillä.Telkustakaan kun ei tule mittään mielenkiintoista niin samapas tuo on hengailla netin ihmeelliseesä maailmassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:32

ihan hyvällä.. meen kohta suihkuun ja sit nukkumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:11

Hyvällä mielellä, mikä etten !? Olen saanut rentoutua eilen ja tänään. Eilen poimin mustikoita ja tänään mustia viinimarjoja. Nyt niitä mehustan ja odottelen saunan lämpiämistä. Aamulla taas töihin. Ainoa mikä vaivaa on mun ääneni, joka ei kulje juuri nyt lainkaan. Liekö sitten joku allerginen reaktio, kun niin paljon olen "pensaissa" ollut :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:25

Vähän harmittaa suomalaisten odotettua huonompi menestys urheilussa, mutta muuten menee kivasti.
"Tietokone" raksuttaa jo huomisen aikataulua, joten ei vielä nukuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:56

Oikein hyvällä mielin olen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 04:55

Mieli yleensä hyvä,mutta ton aikuisten jälkipolveni tilanne vähän huolestuttaa.Tämähän kuuluu elämään.