onx tää napsu joku matkatoimistojen mainoskikka???Ovelaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:01

Tuskin mikään 'mainoskikka', mutta eihän tää Napsu pysyis pystyssä varmaankaan näillä meitin pelkil kysymyksil ja vastauksil ja palkinnotkin maksaa, en usko et tää mikään 'hyväntekeväisyyssivu' on, mut hauska sellanen; jokainen saa jotain..

Kysyjän kommentti

Jotkut närkästyivät suotta.Kysymys oli ehkä huonosti asetettu....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 21:03

Jos kunnon mainoksen osaa tänne sopertaa niin nostan hattua entisenä mainosmiehenä. Mikäs siinä kyllä se saattaisi vieläkin onnistua ettei lukija välttämättä huomaa mikä nyt on kyseessä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:08

pitäähän tätä napsuakin jonkun spronsata ... vaikos ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:21

me jutellaan täällä ja jaetaan tietoja keskenämme.. josset tykkää tästä, ei tarvii olla täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:23

Niin kuin tuossa edellä..vapaaehtoinen napsujen paikka, matkailu, kuvat ja kertomukset oleellinen osa tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 21:26

Täällähän on helppo samanaikaisesti seurata äkkilähtöjä. Ja tehdä nojatuolimatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:26

Kyllähän täällä paljon onmatkailu esillä mutta esim.mainosten suhteen kukin voi käyttää omaa järkeään ja harkintakykyään. Itse käyn näillä sivuilla useimmiten kivojen keskustelujen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:29

Tuskin tämä mitään hyväntekeväisyyttäkään on.
Jos joku tällä tienaa, niin hyvä niin. Matkoja minä täältä etsin, kunnes keksin tämän höpötyspalstan.
Tämä on mukavien ihmisten kerho. Täällä ei kukaan ole ilkeä, vaikka yrittäisit provosoida.
Tervetuloa keskustelemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:45

En ole edes koskaan hoksannut ajatellakkaan noin.. Täällä vaan höpötellään ja jos matkat kiinnostaa niin siitä vaan etsimään. Saahan niistä matkoista tietoa muiltakin sivuilta. Ei tämä ole ainoa paikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:56

Kyllähän täällä mainoksia onpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:30

Jonkun täytyy maksaa kustannukset eli se vanha totuus "mikään ei ole ilmaista" pätee tähänkin.
Mikään ei todellakaan ole ilmaista...on myös oma mottoni ja hyväksyn sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:56

Kai tänne saa laittaa vaikka puhelinmainoksen jos haluaa.
Lähes joka sivustolla on nykyään jonkinlaisia mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 00:15

sponsorit on reilusti näkyvissä, ei mitään kähmittyä salarahoitusta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 02:08

Sponsorit kuuluvat tottakai asiaan. Rekistöröity yritys ja laillista kamaa. Jos sulla on jotain mitä alettaisiin mainostaa, niin ota vaan meihin rohkeesti yhteyttä. Hinnoista aina sovitaan ja laitetaan tänne sunkin yrityksen uudet hienot bannerit keikkumaan suoraan katosta, korjaan ruudusta alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:56

Ei tässä mitään ovelaa ole. Ihan normaali sivusto mainoksineen kuten melkein kaikkialla muuallakin.