Kuunteletteko napsutellessa nettiradiota?

Nykyisin tietokoneisiin saa hyvät stereot ja ovat pienikokoisia, minä kuuntelen paljon ns. nettiradioita, ne voi taustalla kuulua. Kiva radio on esim: www.lomaradio.fi

Lisätty: 23.08.2009 - 21:30

Äskeinen oli ssatulle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 20:49

melkein jatkuvasti, kanvat vaihtelevat mielialan mukaan, aika usein radio aalto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 20:49

En vaan ihan tavallista radiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:07

tuolla on tuo normaali toosa päällä, mutta otin linkin ja kokeilen sitä sinunradio linkkiäsi.. kiitos vuon.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:21

En kuuntele. päivisin onradio suomi poppia päällä. nyt telvisio urheilua tulee sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:21

en kuuntele.. ja missäs oikeen oot ollut? en oo pitkään aikaan nähnyt sun nimeä täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 21:23

Ainoastaan jos perjantai-iltana olen koneella, kuuntelen RadioSuomen Puhelintoivekonserttia. Muutoin soi vieressä telkkarissa Harju & Pöntinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:24

Musakappaleita kuuntelen silloin tällöin youtubesta enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:28

Aika usein kuuntelen nettiradiota, hankin hiljattain jopa paremmat kajaritkin sitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:56

Kyllä, taustalla soi radio ja sateliittiTv myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:33

En radiota, mutta youtube, lehdet, sähköposti ja työsivutkin ovat useimmiten auki.
Taustalla vielä normaali telkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:57

En, yleensä en kuuntele mitään musiikkia kun olen tietokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:54

Jääkiekkokierrosta, tosin en kesällä.
Radio Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:54

En minkäänlaista radiota kuuntele tässä koneen ääressä istuessani. Illalla telkkari höpisee omiaan kun napsuttelen.