Kissa tykkää paljon Pohjanpoika juustosta eilen oli salla päässyt pöytään sitä syömään. Tykkääkö teidän kissat myös juustosta?

En tiedä miten paljon sitä sille uskaltaa syöttää?Johtuuko siitä kun se on kermajuustoa, että se tykkää siitä?

Avainsanat: miksi kissa tykkää pohjanpoika juustosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 19:09

ei kannata paljoa syöttää, siinä kun on kuitenkin suolaa aika paljon , mutta ei meitin kissulit syö juustoja , kinkkuleikkeitä kylläkin, en niitäkään anna kuin namupalaksi, just kun ovat niin suolaisia ...

Lisätty: 23.08.2009 - 20:41

no voi sinua salla 7v .. eihän se kisun tai muunkaan eläimen nimi sitä ihmisen nimeä huononna, itselläkin otto , oli pappani nimi ja onni joka oli taas herttainen naapurin setä, kun olin pikkuinen ...

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo kyllä minä ymmärrän sen että elämille ei saa liiikaa antaa suolaista. onneksi sitä ei anneta meillä edes kuin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 19:27

Herkkuahan se on kissallekin. Meidän tyttökoiravieras söi raakaa lohta. Mutta kummassakin tapauksessa pitää ajatella eläimen vatsaa ettei tule se Yrjö kylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:34

Kissan suukaan ei ole pahvista tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:47

Ei syö miun Tiltu juustoa.
Kalkkunaleike kelpaa kyllä, sitä joskus herkkupalana saa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:23

en tykkää yhtää ku eläimille annetaa meiän nimiä.t.Salla 7v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:26

Mulla oli kääpiöluppakorva-kani joka tykkäs kans juustosta.En uskaltanut paljon sitä antaa.Ajattelin.että pupun maha menee kovaks!Ihmeellinen,ihana pupu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:31

Meidän nyt jo edesmenneet kissamme tykkäsivät kovasti raejuustosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:57

On, juustot ovat kattien herkkua täälläkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:59

Sillä kissalla on ainakin hyvä maku juustojen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:52

Pieniä paloja näykkii vanhempien kissa juustosta, on sen verran ronkeli ettei syö oikein mitään sellaista minkä muut luokittelevat herkuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:36

Kyllä tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:52

Kyllä minunkin Otto-tyttö syö vähän juustoa. Lattialle putosi juustoraastetta tässä yksi päivä, niin kissa sen sieltä pois korjasi saman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:24

Meidän kisut tykkää juustosta kanssa. ^^