Onko viina viisasten juoma kun, niin sanotaan? Vai miten luulette asian olevan?

Avainsanat: onko viina viisasten juoma kun näin sanotaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 20:31

100% totta,että viina on viisasten juoma.Edesmennyt isäni oli alkoholisti ja liiallissesta juomisesta johtuen menehtyi kuusikymppisenä!

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Kyllä se niin on että rajat pitää olla juomisellakin. Koska kyllä sen sit huomaa miten voi käydä kun liikaa juo. Jokaisen se pitä itse tajuta miten pajon juo tai joko sit ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 19:04

niinpä ne viisaat sanoo ja joskus olen niiden kanssa ihansamaa mieltä.. .)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:18

On ehdottomasti, viisas osaa ja kykenee säätelemään alkoholin käyttöään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 19:23

Humaltuu ne viisaatkin ja sitten he ovat joko maailman fiksuimpia tai fiksuus katoaa kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:29

Minusta näyttää, että sitä juovat kaikki muut paitsi viisaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:36

Viina on viisasten juoma, käytän sitä, heh... tää 'aforismi' mm. on meitin landel ulkohuussin seinäl:) asiaan... varmaankin näin on viisaat osaa juoda/nauttia viisaasti, etteivät humallu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:38

Viina on viisasten juoma, mömmöt vie helvettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:31

Ei kukaan tai ainakin hyvin harva,joisi viinaa jos se ei päähän kävisi???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:44

Minä olen kuullut että viisaat maatalon isännät ovat juoneet metsät ja mannut. Joskus tyhmempi onkin viisaampi. Joku on joutunutt viinan himossaan myymään talonsa, autonsa. Niin siinäpä sitä sitten ollaan kuka meistä onkaan viisas. Avioerot ovat monessa tapauksessa johtuneet alkoholista. En syytä ketään, se ei ole minun asia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:01

Kyllä se näin on..olen kumminkin tosi paljon viinaa myynyt..kun olin töissä..Oli aika hurjia kohtakoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:22

ei vaan tyhmien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:33

Sitä se todellakin on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:34

Kyllä viisa sikäli on viisasten juoma, että viisaana sitä osaa käyttää vain vähän tai kohtuullisesti mutta ei liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:17

Niinpä se taitaa olla. Jos sitä käyttäisivätkin vain sellaiset, jotka ymmärtäisivät rajansa. Kaverukset ovat mitä ylimpiä ystäviä humaltuessaan ja vihamiehet pahimpia susia toisilleen.. voi voi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 23:58

Kyllä, Viisaat osaavat sitä juoda viisaasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 01:07

Viina on viisasten juoma, koska hyvä isäntä osaa tarjota viinaa vierailleen, muttei itse juo koskaan itseään örvelökuntoon vaan osaa lopettaa ajoissa. Viina vapauttaa mielen estoista, mutta järki on päässä säilytettävä. Todella viisaat osaavat ottaa alkoholia sivistyneesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:46

No ei sen pitäisi olla varmaan kenenkään juoma mutta kaikille se tuntuu silti maittavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:47

Kaikki vaan ensin ÄO testiin. Sen perusteella sitten tietää saako juoda vai ei. Ei olisi minulla asiaa olutpullolle sen jälkeen.