Onko teidän mielestä ssatu...

...tullut salaperäisen näköiseksi minun mielestä on, mitenkähän hänen kesänsä on mennyt, ilmeisesti hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 17:48

Kyllä se hyvin on hänellä mennyt.Ja nyt on ollut ihan hyvä kesä sekä lämmintä on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 17:46

juu sieltä kurkkii salaperäisenä hän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 18:07

Ssatu on salaisuuksia täynnä oltuaan siellä ulkomailla. Ja ahkerana tyttönä opiskelee syksyn kirjoituksia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:01

Kysyhän ssadulta itseltään viestin muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:55

Saanut selvästi itämaisia vaikutteita. Onkohan opetellut jopa napatanssia kesäloman aikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:24

hehe.. niitten floridan kavereitten serkku otti ton kuvan :) ja hyvin on kesä mennyt, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:41

En valitettavasti edes muista, millainen se edellinen kuva oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:13

Oikein hyvä kuva on susta ssatu nyt. Pidän siitä. Kyllä olet salaperäisen näköinen ! Oletko rakastunut ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.08.2009 - 00:00

Mm, ihan totta, salaperäistä näkö on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 01:12

ssatun kuva on tyylikkään salaperäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:36

Ssatu on tainnut ihastua mustiin miehiin ! Ja ovathan ne komeita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:20

ssatu on salaperäinen tuolla säleikön vai mikä lie takana. Mutta hyvä kuva kieltämättä. Hiukan taiteellinen. ssatu näyttää myös onnelliselta.