Onko painosi salaisuus?

Lisätty: 23.08.2009 - 17:41

Omani ei ole salaisuus. Se on 0,0184 uutta lästiä.

Lisätty: 23.08.2009 - 18:18

www.spokane7.com/blogs/taste...rscale.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:08

Mitäs sitä salailemaan... mut käyn aika harvakseltaan puntaris, vaik sellanen joitakin vuosii sitten tulikin hankituks (miehen painon/verenpaineen takia, vaik ei se sitä tiedäkään...tää on salaisuus, elkää kertoko sille, heh) muistaakseni noin 64kg sisävaatteissa punnittuna ja kait se suht sama on nytkii kun samat farkut sopii edellleen, mut en mie sit tiiä mitä noi mun kilot on nois uusis lästeis??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 17:06

on ihan kaikille, taidan salata sen myös itseltäni luulen niin nyt ainakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:17

No ei se mikään salaisuus ole, ikääni ja pituuneeni verraten olen hoikka.

Lähteet:
Vaaka tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 17:28

Ei ole mikään salaisuus, ihan normaaleissa mitoissa olen, miksi siis salata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:29

joo kyllä se on tällä hetkellä myös minulle itsellekkin. luulen että en kovin kevyt kyllä ole. vaakaan en uskalla mennä koska pelkään katsoa minkä tuloksen se minulle antaa. En kuitenkaan ihan mammutti ole kyllä ovista hyvin mahdun mutta vaate kokoni on xl nykyään ollut jo monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 17:30

Tiukasti varjeltu salaisuus. Edellisen kyssärin vastaus antakoon vihjeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:39

se on salaisuus niin pitkään kunnes vaaka näyttää allani iloiselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:40

Ei ole, ihan normaalipainoinen olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:53

Ei oo salaisuus..kun kilot häviää..menellä viikolla taas läksi 2kg.pois..olisi voinnut pysähtä tohon 60kg..olisi ollut hyvä..Huolestuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:53

Eivät mittani ole suurikaan salaisuus. Painan 63 kiloa ja pituuteni on 166 cm. Käsittääkseni ikäiselleni tädille ihan siedettävä pituus/painosuhde. Tosin vyötärönympärys saisi olla jonkin sentin pienempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:56

Täytyyhän olla intiimit asiat salassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:57

Ei ole salaisuus... 3kg kun sais pois, niin olisin tyytyväinen.
Aktiivinen lenkkeily alkaa ( taas ) nyt syksyllä. Uskon, että onnistun, kun ei ole tuon enemmästäkään kysymys.
Saas nähdä kuinka akan käy.
Vaatekokoni on 38

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:34

Ei ole.Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Kroppa on stimmissä kuosissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:44

Todellakin suuri salaisuus, en kerro kenellekkään. Paino ei ole noussut, se on vain laskeutunut hartioilta vyötärölle. Aika ostaa housuja, joissa vyötäröllä on kuminauha. En koskaan punnitse itseäni aamulla, sillä silloin silmäluomet ovat raskaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:28

ei oo.. mut se on liikaa tällä hetkellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:37

Ei ole salaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:38

En sitä salaile, jos sitä kysytään. Ja, näkyyhän se päällepäinkin. En ole riuku, mutta en ole mikään lihavakaan. Siinä välillä. Paino-pituussuhde ihan ok. Kesällä olen kyllä lihonut, mutta syksyllä otan sen taas takaisin...Se on se jäätelö, jota syön paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:34

Taitaa olla 50-100kg välissä. Lähempänä tuota 50 lukua, ainakin viimeksi kun vaa'alla tasapainoilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:53

Ei se ole salaisuus, mutta ei myöskään julkinen asia. Kaikki, mikä on minussa tärkeää, näkyy kyllä ulospäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:08

Papitilla uutta lästiä, minulla sitten uutta läskiä. Liikaa on, mutta lenkkeilyn taas alkaessa sujumaan lähtee nekin läskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 02:04

vajaat 100 kiloa vanhaa läskiä, uutta ei ole aikoihin kertynyt