Design-peppu, muotivillitys. Leveäperäiset Suomalaiset. Tutkimus: Iso peppu on terveellinen asia. Panostatko sinä peppuusi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 16:36

En muuten, kuin yrittämällä välttää saamasta siihen suolapanosta.
www.youtube.com/watch?v=O6FqU52SAuU

Lisätty: 23.08.2009 - 18:26

idigitalcitizen.files.wordpr...pson38.jpg

Kysyjän kommentti

Asiantuntijan lausunto.

Gasellit ovat paksuja, ja niillä on iso persus, juuri kuin sioilla, mutta mitätön pää, jossa pieni kärsämäinen kuono. Ne menettävät tajuntansa kovista äänistä, ja kuolevat liiasta pelottelusta. Niiden liha on täysin ravinnoksi kelpaamatonta sinistä mustetta.

Lähteet:

Afrikan luonnonvaraiset eläimmet osa 2. Gasellit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 17:08

enpäs tiennytkään, mutta pidetään miellessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 17:29

Täytyy myöntää että itse pidön isoista pepuista jotenka yritän omaanikin muhkeuttaa.
Ja onhan se nytkin ihan kivan muhkea. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 17:29

Ei tarvitse panostaa. Luonnostaan leveä kuin seitsemän leivän uuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:31

joo vähän samaa mieltä mitä idakin tässä asiassa että kyllä leveyttä täältäkin löytyy. Parempi tääkin kuin ihan luinen tai sanoisiko että lankku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:00

Panostan sen verran, että kävelylenkillä peppujumppaa =))
On kuulemma murakat perät ;)

Lähteet:
avomies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:36

Kovin on pieni meikäläisen peppu.Mutta ei ole haitannu tahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:29

no kyllä mä sitä treenaan.. mustat miehet tykkää isosta pepusta, joten ei sitä ainakaan tarvi pienentää :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:51

Olen muutenkin sen verran pieni ja kaitaluinen, ettei peppukaan voi mikään mahdottoman suuri olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:47

Ihan hyvä ja tarpeeksi tiukka kait se on. En ole siitä moitteita enkä arvosteluja saanut koskaan, päinvastoin :Ö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 01:29

Kyllähän tuo perse on levinnyt kiitettävästi penkkiä kuluttaessa.
Saavutetuista mitoista en luovu.
Jos jostain kohti olisi höylättävä niin pelastusrengas joutaisi pois. Leveä lantio reisiläskeineen jääköön.

Sitäpaitsi en koskaan ole ymmärtänyt miksi naisten täytyy kantaa tollasia nahkaisia tissireppuja etupuolella, nehän painaakin. Paras että ne kehittyisivät vasta sitten kun nainen synnyttää ensimmäisen kerran. Ne on aina tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:28

Pysyy satulassa ja ei roiku,
sen verran on panostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:55

On kokoa ja näköä...