Pidän kovasti Anna Puusta, mites muut napsulaiset? www.youtube.com/watch?v=UXLJ...re=related

Lisätty: 23.08.2009 - 15:45

www.youtube.com/watch?v=11Y8...re=related

Avainsanat: anna musiikki puu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 17:15

Kyllä minä pidän Anna Puusta (Puustjärvi), on pikku velvollisuus, naapurikunnan tyttö, hieno nainen Outokummusta lähtöisin. Muuten tuo juutuube toimii taas, vaati vaan uudemman ohjelman, pomin sen netistä.

Lähteet:
Oma tieto.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 15:54

en oikein ole päässyt siihen makuun, minusta hän laulaa aika tasapaksuu , ei ole nyt minun ihan 1 fanilistalla, mutta en ole kylläkään kakkia hänen biisejään kuunnellutkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 16:08

Ei ole suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 16:10

Maistuu vähän puulle, anteeksi vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 16:15

Anna Puun laulut ovat vähän puumaisia, johtuu varmaan nimestä? Mutta rauhoittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 17:33

En pidä hänen biiseistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:34

No en erityisemmin pidä tästä laulajasta mutta kyllä se menettelee en sulje radiota vaikka Anna laulaiskin siellä. kyllä huonompiakin laulajia löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:01

Ei kuulu miunkaan lemppareihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:37

Ei ole mun mieleen se lehmityttö.Sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:38

En ole mikään fani,mutta perjantaina kun olin lapseni kanssa (on hänen suuri idolinsa)
kuuntelemassa Annaa livenä niin täytyypi sanoa,että ihan miellyttävä laulaja ja esiintyjä hän on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:43

Kyllähän sitä kuunteleemitä radiosta tulee, mutta ei kuulu minun lemppareihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:26

No sen verran että on entisen kotipaikkani entisen kaupunginjohtajan tytär. En tuntisi jos vastaan kävelisi ja jäi Ilosaarirockissakin näkemättä kun esiintyi niin aikaiseen päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:03

En tykkää sen vähän perusteella mitä olen kuullut.