Mitä ihmettä noilla"pisteillä" tehdään???Vai tuleeko siitä vaan hyvä olo kun on paljon pisteitä???!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 13:52

Tässäpä näitä aiemmin tähän kysymykseen vastanneiden mietteitä asiasta;
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3896
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3456

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 13:52

No ei niillä oikeen mitään tehdä, joillekin tulee hyvä olo, toisille ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:58

jos on kilpailu menossa on ne pisteet , kuin arpalippuja ja kun kuussa olet saanut määrätyn määrän esim. 100 pistettä , osallistut siten kilpailun arvontaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:00

Täällä on ollut kilpailuja, joissa on ollut palkintona mm. 900€ matkalahjakortti.
Yksi piste vastasi yhtä arpaa, joten suuremmalla pistemäärällä oli vastaavasti suurempi mahdollisuus voittaa.
Odottelemme tietysti uutta kilpailua.
(Ylläpito, huom, huom!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:30

Ei mitään ainakaan tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 14:39

Onhan se sellainen "porkkana". Muuten niistä ei ainakaan minulle ole mitään virkaa. Omaksi ilokseni ja eräiden harmiksi minä täällä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:29

Katsoppas niitä linkkejä mitä olemme aikaisemmin vastanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:31

joo hyvä mieli ja välillä on kilpailuja, joissa pitää kerätä pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:51

Pistekin on tärkeä!

Kyllönen: "Mitä mieltä sinä Keke olet kun molemmat suojattisi pääsivät pisteille?" "Uskomatonta, mutta silloin kun minä voitin maailmanmestaruuden pisteen........Mitä ihmettä.....( Kyllönen)"Tsei Tsei on neljäntenä, uskomatonta, näin korkealla suomalainen ei ole ollut koskaan!!!" "Niin, minähän voitin maailmanmestaruuden pisteen........" (Keke) "Kaikki mukana olevat kuljettajat pääsevat pisteille!" ( Kyllönen). "Villeneuve löysää, Villeneuve löysää... Ei, .....tuo oli hidastettu kuva!"........ mutta silloin kun minä voitin maailmanmestaruu.......( Keke). "Alkaa näköjään sataa." "Se oli vain hyttynen joka pläjähti kameraan." (Erkki) "Niin, siinä meni kanadalainen hyttynen tuhannen päreiksi! ( Kyllönen)". Keke kävelee allapäin pois selostamosta......voitin pisteellä....kuitenkin maailmanmestaruuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:37

No en minä täällä erityisemmin ajattele pisteitä. niitä tulee ajallaan aina lisää. mutta en viitsi paljon niistä sillen piitata sen kummemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:48

Voi hitsi kun 900 euroa pamahtaisi niin minähän pyörtyisin onnesta.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:34

pisteitä, pisteitä, pisteitä ......
elämähän pyörii pisteiden ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:40

Mulle yks hailee,onko niitä pisteitä vähän vai paljon.Täällä nåpsussa on vaan niin mukavaa kommunikoida ihmisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:20

Jollain on senttejä taskut pullollaan ja jollain seteleitä.
Vaihtaisin kyllä kaikki pisteet vaikka kympin seteliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 20:59

Pisteitä kerätään kuin kiiltokuvia. Paitsi että niitä ei vaihdeta. Pisteistä tippuu arvosanoja, tavoittelen gurua. Enempää ei voi saavuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:02

Eihän niillä mitään virkaa ole. Mutta kai ne jonkinlaisena kannustimena on itse kullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 06:48

Kiva seurata pisteitä..vaikka ei niistä palkita..Kiva vastailla..ja kysyä joskus jotakin..