Oletko koskaan astunut sammakon päälle? Miltä tuntui?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 12:56

En ainakaan tietoisesti.
Joku nuijapäästä seuraava aste on saattanut tallaantua suolla rämpiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 12:51

En. Sammakot ovat kilttejä ja hyödyllisiä eläimmiä. Ennenvanhaan sanottiin, että sammakot puhdistavat vesiä, esim. lammikoita. Sano sinä asiantuntijana, onko todellakin näin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:00

Kainuussa pohjoisesta tullessani aamuyöstä kahden järven välillä oli usvakerros tien yllä. Kävi kova litinä pyörien alla ja tie oli liukkaan tuntuinen, joten pysähdyin katsomaan. Oli liiskaantuneita sammakoita tiessä mistä pyörät oli kulkenut ja elossa olevat vaihtoivat vesistöä usvaverhon suojassa, niitä oli miljoona.
Tuskin olet itsekkään paljoin jaloin sammakoita polkenut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:00

En ole astunut sammakon päälle. Pienenä tyttönä kesämökillä sammakonpoikaset olivat mielestäni maailman ihanampia elukoita, ne oli niin pieniä ja hellyyttäviä. Mullehan tuli ihan hellyyden puuska, kun aloin muistelee niitä sammakonpoikasia. Ja todellakin meillä oli metsän reunassa lähde ja siellä sammakoita ja sammakothan pitävän lähteen puhtaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 13:06

Monesti olen meinannut vahingossa astua, mutta onneksi niillä on hyvä itsesuojeluvaisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:19

Astuin vahingossa heinikossa konnan päälle ja kuului paha rääkäisy ja yöunet meni pikkupojalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:33

en ole , mutta sydärin useinkin, kun hämärässä selainen loikkaa melkein kinttuihin... hui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:38

En ole enkä halua moista kokeakaan koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:30

Vahingossa juu, aika inhalta tuntui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:38

eipä nyt muistu mieleen että olisin astunut, kerran meni sellainen ihan pikkainen salaatinlehdellä suuhun elävänä (ei sentään tullut syödyksi), se tuntui aika metkalta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:19

En tietääkseni. Voisi tuntua liukkaalle ja konnamaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:39

En kyllä ole, enkä kyllä haluakkaan niitä päälleni. Hyi olkoon. Pienenä olen kyllä käteenkin niitä ottanut mutta nyt kyllä en kovin helpolla niitä ota käsiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:44

En onneksi.Mun ois käyny sääliks luotokappaletta,jos niin ikävästi ois joskus käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:39

En ole mutta kädessäni olen pitänyt ja se tuntui viileältä ja kostealta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:15

Perunaa nostaessa niitä oli pelto puolillaan, silloin varmaan tuli jonkun päälle vahingossa astuttua. Kukapa niitä tapallaan viitsisi multaan survoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:00

En tietääkseni. Voisi kuulua inhottava ääni kun se halkeaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:04

En ole.