Martta aiheinen kysymys,mitä laitat tänään ruokaa?

Muutto keikan jälkeen meillä syödään lihapullia,perunoita,kattarellikastiketta,jälkiruokana on karpalokiisseliä,mihin laitan mansikoita ja vielä kermavaahtoa.

Lisätty: 23.08.2009 - 07:54

karpalot ovat kiehumassa,kohta saa siivilöidä.

Avainsanat: mansikat karpalot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:26

Kohta aloitan kaalilaatikon teon.

Kysyjän kommentti

Kaalilaatikko on hyvää pitääkin muistaa tehdä sitä vaikka huomenissa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:11

Meillä syödään lastenlasten pyynnöstä spagettia ja jauhelihakastiketta, yritän aina heille mieluista ruokaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:55

Huomenta kaikille. Meillä syödään eilistä kalaruokaa ja tänään nautitaan hienosta säästä sekä pyöräilystä joten nyt ei ole oikein ruuanlaittopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:27

ajatelin syödä rapuja tänän .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:56

tänään paastopäivä vain vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:14

laitan possun ulkofile pihvejä grilliin ja valkosipuliperunoita , muunneltu fetasalaatti ...ei ole nyt mitään jälkkäriä tälläkertaa.. jäätelöä on pakkasessa ja vattuja puskassa , jot sellainen sitten, jos jaksaa enään mitään syödä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:10

Makkarasoossii (Tapolan savulenkistä) ja pottuloit, tällanen mieliteko iski eilen, saa nähä paljonkos tätä ruokaa sit pitää tehä, kun ei oo ruokailijoit ilmoittautunut viel ensimmäistkää (poikien perheet):), mulla kun on tuo etuoruoka jo tiedos niin voisin sinne kissaäitin kyökkiin tulla naatiskelemaan sitä karpalokiisselii...miaaauuu.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:12

Nakkisoppaa, se on niiin hyvää. Laitan nakkisoppaan pakastevihanneksia, en perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:11

Karjalanpaistia,perunoita ja kukkakaaligratiinia on tarjolla tänään.Tosin ei ole itse laittamaani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:19

Paistan sieniä, sipulia ja perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:42

Vettä ja leipää.
Enkeli on syöttänyt minut kuin pullasorsan, joten pieni paasto on nyt paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:35

sieniä ainakin, muusta en tiedä vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:01

Täällä kun ei ole jääkaappi päällä niin tämä viikko pitää yrittää selvitä oikeastaan valmisruuilla. Eilen pakastepitsaa ja tänään paastopäivä, huomenna aamu-uinnille ja sen jälkeen torille ostamaan sienitäytteinen lörtsy tai ehkä jopa pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:48

Taisi jäädä sunnuntaina ruoka väliin, kun olin niin väsynyt etten jaksanut tehdä mitään. Söin vain leipää ja leikkeleitä.