Oletko musikaalinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:25

Erittäin musikaalinen mitä laulamiseen tulee. En vain ymmärrä mitä äänelleni tapahtuu ulostulovaiheessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 07:55

En osaa soittaa mitään,laulaa kyllä osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:49

Nuottikorva paleltui jo isän etupuolella talvisodassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:28

ei oikeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:26

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:19

olen ollut kuorossa joskus takavuossadalla, mutta en nyt enään saa ääntäni niin kuin silloin... ilmakitaraa soitan, suutakin ja ovikelloo .. heh kevennys :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:23

En ole. Koulussakin sain laulusta arvosanan 7.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:17

Pää paleltui jo pienenä avopäin pakkasessa juostessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:35

Tunnistan heti jos menee nuotin vierest jollain, mut iteltäin lähtee vain näit suihkulaului, 'riitasoinnut´missä vaan taas koskee sytämmmeen (ihka kolmel ämmäl):D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:46

Sävelkorvani on absoluuttinen, mutta itse en osaa yhtään mitään, en soittaa enkä varsinkaan laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:00

Olen todellakin, soitan melkein mitä vain soitinta, kaikkea mitä vastaan sattuu tulemaan :)
Se on sitten eri juttu kuinka hyvin, mutta ei ole vielä tämän lyhyen elämän aikana tullut vastaan soitinta josta en mitään ääntä olisi saanut kuulumaan. Musiikkiopistossa olen soittanut nyt varmaan 6 vuotta harmonikkaa, sitä ennen soitin kansalaisopistossa vuoden pianoa. Viime syksynä aloitin itseopiskeltuna kitaransoiton. Kaikenlaisia muitakin soittimia löytyy, bassoa, ukulelea, huuliharppua, didgeridoota, rumpuja jne jne...
Ja vielä kaiken tämän lisäksi laulan kuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:14

Olen musikaalinen ja olen erittäin musikaalisesta perheestä.
itse soitan rumpuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:27

En osaa soittaa mitään soitinta. No, pianolla muutamia lastenlauluja ja enkelitaivaan =)
Laulamisesta pidän ja ääntäkin on =)
Ja tanssimisesta pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:36

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:01

Kyllä muuten olen mutta en osaa kunnolla soittaa mitään soitinta. Mutta välillä kyllä laulattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:14

Olen soittanut pianoa aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:57

En ole, mutta toivoisin olevani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:54

Hieman olen ja suvussa on kyllä ihan musiikilla itsensä elättäneitä henkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:02

Olen musikaalinen, ja olen mennyt elämässäni eteenpäin musiikin kannattelemana. Edelleenkin musiikki kuuluu jokapäiväiseen elämääni laulamisen ja soittamisen muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:43

Mitään värkkiä en osaa soittaa suutani lukuun ottamatta. Sävelkorvaa lienee kuitenkin on, koska olen kuorossakin joskus kouluaikoina laulanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:45

soittaa en osaa kun suutani X)
ja mitä laulamiseen tulee osaa kuulema, mut liian ujo esiintymään.